Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1825 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 14 dec

Godmorgon, tider bara springer så fort går det tycker jag. Idag ska jag stå och prata hela dagen, ja och annat också förstås, och imorgon ska jag på kurs. Har lite som jag måste hinna läsa först - hmmm - det är svårt att få tiden att räcka till.

Ute är som vanligt mörkt och vackert med vår gran som lyser upp utanför fönstret. Det är bara tio grader kallt ute idag.

Ha en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon agge och alla som tittar in senareGlad

Här är minus 7, ljuset kommer rätt fort nu, gör mig klar att möta den nya arbetsdagen.

Ha det gott, hoppas ni får en glädjefylld dag med positiva upplevelserKyss

Mammzing
0

Godmorron.
Idag känner jag verkligen av tröttheten av stroken. Skulle varit på en arbetsplats och gått dubbelt. Men jag orkar helt enkelt inte. Fy vad billig jag känner mej. När blir allt bra så jag orkar mer?

Får göra nåt litet här hemma.

Ha det gott alla!

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Aggeelin, Toyan, Mammzing och alla andra.

Ha en riktigt bra dag!

[Asta]
0

God morgon. Har just kastat ut äpplen till mina trastar. Nu har jag både en koltrast och en björktrast och de får var sitt äpple.

Ekorren är lika dum som förra året. Det finns en ekorrmatare där ute, med mat bara till den, men den fattar det lika lite som förra året.

[Spanaren]
0

Hej alla!

Brr kallt är det men det är nästan blida nu när det är endast 20,1 grader Skrattande och snö är på G.

Idag ska jag testa något nytt som jag lärde mig via YouTube. Trilla köttbullar och sedan styckefrysa dem. Paketerar sen dessa råa styckefrysta köttbullar i plastpåsar och lägger dem i frysen igen för att sedan steka dem färdigt till jul.

Gillar inte att frysa ned dem färdiga så detta kommer att passa mig bra Tungan ute

/kram

chik
0

God dagen i burken alla Tisdag hela dagen om det är någon som har missat det.

agge Vist är det så.Tiden är för lie i bland.

Toyan. Känns som du har vaknat på en bra sida..Fin dag på dig..

Mammzing.Ta hand om dig..vila.

Gunilla…Vist är det så.Skratt gör att man mår bra..Gillar bilden.

Asta.Fåglarna!!!Våra ekorrar Har la fått mer intelligens,för dom kastar kottar på oss..O hundarna..

Ja då får ni alla ha det så bra ni bara kan där ute i etern….

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Godmorgon

Så var det redan tisdag och bara 10 dagar kvar till jul.

Zabelle   

chik
0

Zabelle.Hej..trevlig dag på dig…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Hur har ni det i julstöket..börjar ni kanske bli färdiga nu ?  Stressa inte för mycket bara..njut av dagen och ta den som den kommer!

[peter54]
0

God Morgon Glad

Här är lite grått ute och bara 4 minusgrader, men det blåser vasst så det känns knappast mildare än när det var 15 minus.

[Asta]
0

Här har vi nog egentligen inte ens börjat med något julstök. Kanske blir lite den 23. Annars är det väl bara att laga lite mat på julafton.

Anders 50
0

Godmorgon!

-5 och blåst…kallt!!  Inget särskilt idag, de vanliga sysslorna, så det lär bli rosor på kinderna idag också! Glad

Ha det bra idag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Elpida
0

God morgon!

Är hemma med den minsta dottern idag som legat och kräkts hela natten i sin mammas säng… Vi gör nog inte allt för  många knop idag! Ute är det -6 och vindstilla, det är mulet så det verkar som att det är mer snö på väg…..undrar hur mycket snö det kan finnas däruppe egentligenObestämd.

Ha en trevlig tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla!

#1 Tråkigt Mammzing, men du ska inte känna dej billig för det, det är något du inte rår för.

#4 Min ekorre är lika dum Asta, det egna matbordet ignorerar han och springer till de andra.

#5 Lycka till med köttbullarna.

#6 Då har ni iaf kul Chik..ni kan ju kasta tillbaka..kottkrig!Skrattande

#13 Inte roligt när de kräks och ännu mindre när de gör det i sängen.

Här är det varmt inne och kallt i hallen..is på rutorna på insidan. Perfekt frys för den halva grisen.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Godmorgon alla,

Ha en härlig dag med allt ni ska ta er för. De som är sjuka önskar jag bättring!

Raskar mig ut igen, här är det ståtliga högar på skrivbordet…