Gör jag rätt nu ?
Många lider av det ständiga tvivlet..andra vet direkt vad dom vill och vilken väg, dom ska välja. En del pratar om magkänsla.
Har Du lätt, eller svårt..för att bestämma dej ?
Jag har lätt för att bestämma mej men det är min intuition som styr så jag hinner nästan aldrig tänka efter och det blir bäst då.
Det har jag över 60 års erfarenhet av.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har en svaghet när det gäller att välja väg i relationer, känner att jag har brister där. Men i jobbet eller i andra mer konkreta sammanhang har jag inga problem alls med att fatta beslut, och vara rask och dådkraftig.
jag har lätt att bestämma mig,men det är både på gott och ont.
tänker inte så länge på ett beslut.Men har en karl som har väldigt svårt att ta beslut och bestämma sig.Ibland är det bra om jag fattar ett beslut som inte var riktigt övertänkt.då kan han bromsa det hela
och då får jag verkligen tänka efter…….
Här velas det inte! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Utan tvivel är man inte riktigt klok
T.D
..bådeock,
kan,ha lätt att snabbt veta,men ändå sakta in o ..hm,reflektera
faaast..tycker det är bättre att Ta beslut,*basta*
och sedan..EV. ändra sig *skratt*
penke
Det beror lite på vad det handlar om.
Jag har tagit några stora svåra beslut i livet och det har inte varit enkelt men blivit bra i slutändan så jag får väl ändå säga att jag tror på min magkänsla.
/Maria
Har lätt för att bestämma mig. Jag går efter magkänslan och det blir oftast bra.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag lär mig aldrig o gå efter min Magkänsla…Så det blir fel-Ja..Många gånger..i Livet.
Lena.P är jag i verkliga livet.