Godmorgon 14 november
Vaknade strax före 8 här. Legat i sängen och läst tidningen.
Ska ringa pappa lite senare idag.
Särbon ringde igår och sa att han inte kunde komma idag
, han hade fått något extrajobb hos en kompis med att lägga rör… Han kände att han måste ta det eftersom han ju är arbetslös.
Jag får roa mig på egen hand. Det blir i och för sig inte särskilt svårt, nog finns det grejer att göra - det var grymt mycket tvätt igår så jag har ett antal saker att stryka bland annat, brr.
Inte känt mig så social senaste tiden, blir så eftersom jag har ett jobb där jag interagerar med andra precis hela tiden. Tycker det är ganska skönt att ha några dagar för mig själv!
Godmorgon!
Här fick jag sovis som vanligt o Guben hade tekannan fylld när jag steg upp. Vi brukar inte fira med presenter direkt, bakar en tårta möjligen (o det får jag göra själv på morsdag också…födelsedagen med så…). Nu fikade vi ju tårta igårkväll o den är det kvar *mkt* av, så det blir go´fika i em igen.
Annars måste jag sätta mig ner o göra färdigt min brukares armband som ska bli till ett halsband istället. Har fler gardiner som måste fixas o så ska vi hämta hem Lassekisse från ladugården, tycker det är dags att komma hem o gå i ide nu.
Puman; för mig är det tvärtom! Jag träffar ju bara min brukare o där kan jag inte prata mkt el personliga saker o def inte tråkiga saker…önskar att jag satt i ett trevligt kontorslandskap med flera jobbarkompisar att ha fikarast o lunch med! 
Önskar er en fin söndag o Farsdag! 
Godmorgon!
Har varit uppe sedan kl 7 men först katterna, sedan elda och därefter bädda plocka ihop och så kaffet förståss.
Det ser lovande ut när jag tittr ut genom fönstret.
Önskar er en härlig dag med er familj och era fäder.
Ett ljus brinner här för alla fäder som gått över.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God dagens i burken.
Stekt Potatis.Det är mat för en kvinna det….KL 8 på morgonen..
far får ett grattis här.
Tycker inte om De dagarna heller.
I skolan var jag en sådan där unge som var bara så jobbig..Efter som jag tyckte mycket om skolarbetet.
O det att rita till far o mor…Tyckte jag inte man skulle göra när man gick i 3klass.
Kommer i håg det som om det var i går..Vilket liv jag förde..För jag tyckte att det finns faktist barn som inte har någon far o mor..Att inte fröken fick hjärt stopp..
Nä jag ritade INTE..Nä.
Nu önskar jag er en bra dag…
O har ni någon manlig brevid så ge den en kram..
Den kan ju bli pappa…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här är det grått ute. Vårt köksgolv är inte torrt ännu och vi börjar känna oss förtvivlade. Vad gör man om den där oljan aldrig härdar???? Hur får man bort den? Maken hänger över golvet på något sätt och lyckas fylla en diskmaskin i alla fall.
#6 Nog måste den gå att lösa upp på något sätt om ni vill bli av med den…?
#7 - ingen aning!! Vi får vänta lite till - det känns ändå som att det börjar torka på sina ställen. Kanske…
Godmorgon!
En grå dag men plusgrader.
En promenad i skogen sen avslutning på agilitykursen.
Ha en skön söndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon, vi var ute och slarvade igår så vi har haft sovmorgon idag. Grått ute, men det blir väl så när det är mildväder i november, det är som det är
.
På eftermiddagen ska vi gå bort till sambons son för att få lite farsdagstårta eller vad det blir. Sambons vuxna barn är hundvakt till sin mammas hund, som är ca ett halvår, hunden kan inte lämnas en en liten timma så att de kan åka hit (vi har ju katter inne). Konstigt tycker jag???? AnnL t ex, visst kan man väl lämna hundar ensamma en stund????
Nu ska jag sätta fart här, det finns massor av tvätt, och jag ska göra en paprikasoppa till lunch sen, mums så gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
I ett sådant läge som vi är just nu, dvs att köksgolvet är klibbigt och vi kommer inte åt kök eller tvättmaskin, då är det bra att ha en extra tvättmaskin i källaren! Maken gick just ner och laddade en maskin.
Hej hej! Kom nyss hem från att spelat badminton med älsklingen. Nu blir det dusch och sen tror jag vi åker ut på en liten utflykt. Lite trist väder, men det blir nog ändå en skön dag.
God eftermiddag 
Jag vaknade halv nio av att barnen kom in med grattiskort och ett nummer av Classic Motor som farsdagspresent. Jag åt frukost kl 11.
# 13
Vilken bra morgon du fick..
Hej i rutan!
Tidigt uppe, men sent här. Fått mycket frisk luft i skogen idag och frisk luft i stora doser brukar man bli så där behagligt trött av, så efter maten för ett par timmar sedan så föll ögonlocken ner en stund, skönt!
Skapligt väder idag, + 6 och knappt nån vind, men oj vad det är blött i skogen nu!
Ha en bra kväll!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!