God Morgon 2 nov
Godmorgon,
Tidsomställningen gör lustiga saker med mig. Jag vaknade av mig själv i morse och tyckte: ÄR DET INTE DAGS ATT GÅ UPP SNART?
Sålunda har jag hunnit duscha, tvätta håret, laga två måltider till lunch och mellanmål (har träning idag), och sitter här och undrar VAD SKA JAG GÖRA NU DÅ.
Ska inte iväg till jobbet bums nu på morgonen, har naprapaten för det månatliga besöket.
Bra va - först lite torrbultning av den ena karlen, sedan tortyr av den andre på kvällen HÄ HÄ HÄ.
Ha en bra dag!
Peter Bergspuman.God Morgon.
Peter vilken liten krabat..
Önskar er alla en fin dag….
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon. Har fortfarande inte ställt om klockan här i vardagsrummet så jag fick just chocken och trodde klockan var tjugo i nio.
Kanske borde göra något åt det.
Grått och trist väder idag.
Var hälsad ljuvliga morgon och alla vänner!
Så glad man blir av att kliva upp varje dag med solen och idag även månen.
Så fina ögonblick du fångar Peter!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorron!
Köksklockan sa tack och hej när jag ställde om den.
Kanske borde investera i en ny?
Nåväl, ska göra mej i ordning, har ett möte med Rehabteamet.
Får se hur det går….
Ha det bra alla!
God morgon på er!
Himlen "röar" så fint nu på morgonen. Kanske blir snö idag då?!
Ha en bra dag!
Sitter på Mölndals sjukhus och tittar ut över en disig dag.
Jag arbetar här en dag varannan vecka mest framför datorn. Ganska trist.
/Maria
Godmorgon
Så fina bilder ni bjuder på idag 
Normalt har jag 20 minuters bilresa till och från jobb. Det tog nästan en timme att komma hem i går, bara för att de har stängt av en bro. I två veckor kommer jag att sitta i bilköer när jag ska hem 
Zabelle
Godmorgon, har sovit riktigt skönt, kanske lite för länge, så nu är det dags att fara iväg.
Ha en härlig dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Hoppas ni alla får en bra andra november..

Morsning!
Här skulle jag önska att det var lite frost och kyla. Markerna är rejält vattensjuka och det klafsar i trädgårdarna. Dessutom blir det ju lite ljusare ute och skönare luft!
Jobb, jobb, jobb, sedan ska jag tvätta badrummet på övervåningen inför målningen. Skulle gjorts i helgen men så blev det inte…
Lycka till med eran dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon
Här är det grått men hyfsade 6 plusgrader ute och stora vattenpölar på asfalten skvallrar om att det har regnat i natt.
jag skulle gärna ge mig ut direkt nu, men det är en del tråkigt pappersarbete att göra först.
Ha en bra dag alla! 
Hej alla!
Vilken underbar morgon vi har haft ute i skogen! Det är nästan så att jag vill ge bort den till er som har det grått eller jobbar idag 
/kram
Gomidda!
Det har varit fullt upp idag tills nu, det blev lite mer jobb med planteringen av penséerna men nu är det klart, ca 20 000 småplantor är omskolade i krukor som de ska växa i till de är klara till våren.
Här är gråväder idag och regn väntas när som helst.
Ha en bra fortsättning på dagen!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
…hemma på morgon har jag hunnit skriva brev typ vanligt,med papper o penna….nu ljuger jag
…det var förra veckan
.Eller veckan där på
Nu har jag tagit fram min antik skrivmaskin som jag skriver,att det nästan ryker i den o bandet är redan sååååååååå sliten.Nyyyhh man får vara glad om man kan köpa nya…band.
I går har jag varit i skogen…inte konstigt för jag bor i skogen
o blocka svamp.Det har blivit mycke i år…höstisar mest..nam-nam
Fick bra tips,av kanttarel soppan…kokte det också i går.Gott!
God dag o ännu godare kväll till er alla.
#14 Är det ditt växthus?! Och vad mycket plantor!! Säljer du eller är det för eget bruk?
#16 Oonej!! Det är min brors, han har handelsträdgård, uppe i byn.
#17 Jag tänkte väl…. Nog för att jag sett vad fina blommor du har vid ditt hus, men så mycket….
Vad bra att du kan hjälpa honom då!
# 17
Vart ligger den handelsträdgården..undrar nyfikna jag..
Ojoj, karlar med stora växthus är namnam det! Tur att jag bor en bit ifrån (tror jag iaf)! 
Har varit "ledig" idag…så ledig man nu kan vara när man tycker att maten som serveras när jag kommer hem från jobbet är lite…"andefattig".
Har lagat upp flera formar med kålpudding o en morotslåda. 5-literskitteln står på spisen, fylld med fläsklägg. När köttet är färdigt ska det ner i granngrytan som är full med grönsaker; kålrot, morötter, Potatis, purjolök o vitlök. Det blir således soppa till middag imorgon! Däremellan har jag o Guben röjt kylskåpet som står i köket o han hann även med en älgsväng.
Fm gick åt till att sjåa ihop en ny lönerapport för september istället för den som kommunen drullat bort. Den är framme o lönen ska komma innan helgen (tack o lov)!!! Ska laga lite mer mat o baka på torsdag så behöver vi inte tänka på det till helgen…för då ska det städas! 
Nu är jag dock less så in i norden. TV, soffa, en bit kolakladdkaka o en jättebalja te är inplanerat…"because I´m worth it"! Ha en fin kväll allahopa! 
# 20 Because you are worth it..
Ha en skön kväll! 
#19 Alldeles för långt från dig, men 1 km fågelvägen från mig.
Nu får du gå in på min sida och kolla vart jag bor! 
# 22
Du bor så vackert där i västra Småland..tillsammans med både verkliga och mindre verkliga individer…jag förstår att du njuter av ditt liv som pensionär..
Wow #14 Nu känner jag igen mig.. varje vår (april) har jag för mej så planterade vi 40.000 tomatplant på några timmar. vi brukade vara 8-10 st.
Det var när jag bodde i Ås(Ljustorp) ovanför Tomat Ås. Min son Pierre som står till höger med sin syster Nadesch har gjort sidan och vi håller fortfarande i den.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.