Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 847 ggr
penke
0

krångligt ifokus ?

eller är det bara jag..
LK funkar ju som ..vanligt
 men,att både komma in i "meddelanden" och en del andra sajter,och i trådarna  på andra..
 tvärnit !

Skrikandes
 jag blir fundersam då det är ..selektivt ????

penke

Cristine
0

Jag har inte kommit in någonstans!Rynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

jag har noterat samma problem penke. Obestämd

penke
0

Tack !
 nu känner jag mig inte så mobbad..

*kramen*

penke
vill ha tålamod NU !

:- )

[Pirkkolino]
0

Det är bara mina släktingar som är på semester iFokus. Ni ska ha tålamod. De går småningom vidare. Tungan ute

[MargaretaA]
0

Snigelpigan,kan du inte ta ett snack med dina släktingar? Flört

penke
0

snigel på ögat
…men jag har ju betalat både tv-licens och plus-medlem .. :- )

penke

[Pirkkolino]
0

Maggan, ja, jag gör det. Men när hela flock sniglar ska flytta, det kräver "lite" tålamod av andra.  

Kyss

[MargaretaA]
0

okej vi väntar Glad

[Pirkkolino]
0

Tålamod Penke, tålamod. Den är bra egenskap. Skrattande

penke
0

du har rätt ,Pirkkolino
 det finns hopp om liv..i det där….IRL
 ska jag meditera där,eller ..*ler*

penke

Cristine
0

#9 Ha ha ha du är rolig du, som om man inte haft tillräkligt med tålamod dessa dagar.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

#10 Bra tanke, Penke. Glad

[Pirkkolino]
0

Cristine, på vissa saker kräver att ha bara ännu mera tålamod. En snigel tänker så. "Allting ordnar sig i sinom tid". Glad

Kyss

ANNIA
0

Hur många av er har tele2 som leverantör. Jag har problem med dom idag. Hastigheten går rätt var det är ner, nära nog på noll. Sen funkar det ett tag igen för att återigen gå ner.

Däremot mitt mobila på telia funkar.

Jag ringde tele2 förut och dom hade tydligen haft nåt strömavbrott nånstans förut.

chik
0

O jag sitter här o lurar på vad jag har gjort för ont…

Ni kom in o jag fick stå på utsidan o Glo..

ANN.Jag har Bredband.o det är bara på Fokus som det är segt. På FB hinner man inte tänka för än det vänder eller sänder.

Hoppas att det fungerar nu……

Jag blir så grinig.Jag är inte beroende-Men!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Jag la in en tråd om detta på support i förrgår. Har gått med i Twitter men ingen information där hellerRynkar på näsan

Nu idag funkar det dock problemfritt för mig

/Maria

Anders 50
0

Misstänker fortfarande att "Grabbarna" håller på och pillar och experimenterar med nåt som gör att det segar!

Vi kanske får ett nytt iFokus i julklapp? Obestämd

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Nu!1Fungerar det jätte bra för mig..Verkar som det är lite olika.o det tycker jag är lite underligt…

ANNIA
0

Nej då inte alls underligt. Vi sitter alla med olika uppkopplingar på olika håll i landet.

För min del så har det funkat dom gånger jag varit in här förut idag ända tills för en stund sen då tog det tvärstopp för mig. Men för min del så var det min uppkoppling som dök. Så jag fått slå av vanliga modemet och kopplat upp mig med mitt mobila.

Man kan kolla sin hastighet på ett ställe som heter bredbandskollen. Och kolla av några gånger under några dagar så man vet vilken hastighet man ska ha när det funkar och sen kolla när det blir segt. För då kan man se om man kan utesluta sin egen.

chik
0

ANNIA.Du är en klippa…fast jag kan ju inget o min data.bara hur jag får på den o hur jag stänger av…Skäms

Anders 50
0

Allt annat går som tåget (med full hastighet) när iFokus segar, så är det jämt här!

ANNIA
0

Chik Du behöver inte kunna nåt. Utan bara starta mätningen och se vilka siffror som kommer fram. När uppkopplingen funkar som den ska så bör du får ungefär samma siffror varje gång. Kan variera lite, men ska inte vara så stora variationer när det funkar.

Sen om din uppkoppling strular så kommer du se större skillnad.

För min del tex. så första siffrorna brukar alltid ligga runt 6.77 men när det dök här för en stund så var det under 1.

ANNIA
0

anders om allt annat funkar så är det troligen nåt på iFokus. Men för min del så har jag haft problem även med min uppkoppling för det är problem fasta telefonnätet för tillfället. Och det kan skilja bara på några minuter om det funkar felfritt eller inte för att sen funka igen.

Så kan vara värt att även kolla sin egna uppkoppling.

Anders 50
0

Ja det gäller att ha bra ledningar om man har adsl. Har bekanta här i byn, på samma station, som har mycket problem med internet. Dåliga och illa lagade luftledningar, särskilt krångligt när det är fuktigt i luften.

ANNIA
0

Det första jag hörde gällande vårt telenät nu var att dom grävt av en kabel. Men senaste jag hört är att det ska vara nå problem med strömförsörjningen till nån matarstation. Så jag är glad att jag även har det mobila bredbandet tills dom fått ordning på det hela.

Innan pappa flyttade så hade han luftledningar och han hade mycket trassel med internet så fort det vart lite regn kombinerat med lite blåst.

Maria
0

För mig så har det dessa dagar enbart varit iFokus som segat, inga andra sidor och hastigheten har varit som den brukar.

Men idag och igår har det fungerat som vanligt.

/Maria