God Morgon 12/10.
Godmorgon Chik, tack för varningen.. Jag ska åka buss så oroar mig inte SÅ mycket.
Svårt att stiga upp nu när det är kolmörkt om morgnarna igen… Brr.
Träning ikväll..
Ha det gott idag!
Godmorgon!
-3 frost-vitt på marken och en klar himmel. Tur att man sitter inne i värmen idag och inte på ett kallt älgpass! 
Ska snart iväg till kiropraktorn i Värnamo, men tror inte det är nån halka, vägarna är ju torra här.
Senare idag kommer en grävmaskin som ska gräva lite åt mig, så idag blir det fullt upp!
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon! Här skiner solen och det är två grader plus. Vi har fått "nya" kor utanför vårt fönster, nu är det Highland cattle, "korna med långa horna" som vi brukar säga. Det är rogivande med kor på bete. De här går inte i samlad flock som de andra, utan i småflockar,intressant
.
Ja nu är det dags att sätta fart på dagen.
Önskar er en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Korapport, nu har vi alla korna samlade. Det började råma ute på ängen, det visade sig att korna såg "bondens" bil, och de visste att de skulle få god mat, så det blev en kollosal fart på dem! De ser ut som små lurviga troll! mysigt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon!
Tack för varningen Chik - tål att tänkas på när man bränner iväg på morgonen! Här var det nog minus fortfarande när jag kom till jobbet, även om solen var framme redan=)
Highland Cattle är ju bara så fina - speciellt när de små kalvarna kommer på sommaren =).
Idag ska jag klippa mig efter jobbet, sedan blir det kvällsfika hos mamma!
Ha det så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
En kall morgon, men det blir en solig och fin dag.
Långpromenad på förmiddagen. Vågar inte åka till skogen för där jagar dom älg o dom skjuter väl på allt som rör sig. 
Sen ska jag till min kompis o klippa gräsmattan för sista gången i år.
Ha ne bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag önskar er alla en härlig dag!
Hej alla!
#5 Ladda upp din kamera och fota korna och sen fåren 
Vilket häftigt omslag det blev med vädret i går kväll … helt tagen på sängen med hård blåst och snöblandat regn och sen minusgrader.
Det ligger snöflingor bland frosten på vissa ställen och det är nog halkigt fortfarande.
Skön prommis … som vanligt/ kram
Hej, hej!
Här skiner solen o det är några plusgrader men det blåser tyvärr. Halkigt nu på morgonen då det spöregnade inatt o tempen sedan dippade på efternatten men det försvann fort. Första snön föll på lördagsmorgonen uppe på berget, så det är väl bara att försöka förbereda sig så gott man kan.
Har ett möte kl 11 men sedan ska vi ta en tur förbi trattis-stället o kolla om det kommit upp ngn "eftersläntrare". Efter det måste vi gå igenom ett "hörn" i garaget; täckbyxor till töserna måste hittas igen samt lite annat smått o gott. Skulle behöva fler garderober får sådant!
Trött, fryser o mår lite sisådär men fixar jag några dagar till så är det snart helg! 
Önskar er en fin dag! 
God förmiddag.
Äntligen lite lugn o ro så jag får kika in här.
Solen skiner, jag sitter på jobbet och längtar ut!
Ha det gott!

God förmiddag!
Ingen frost här i natt, solen lyser men det blåser kallt.
Önskar er en härlig dag, ska snart till jobbet
…alltid lika trevligt,att vara med er.Jag får önska,att ni har haft det så bra i dag o att ni har det så bra.
Jag är så glad,att solen har varit framme o att man kan hitta svamp i skogen o att inte dom jägarna är i så nära mig…fas jag skulle inte tycka illa om nån var intreserat,att jaga mig..men int med pössan
…
# 15
Kul att se dej igen, inisklo 
#15 He he..nu var du rolig Inisklo
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#17 silivip Cristine..jag är här igen lite så där hastigt o lustigt
Du säg inte till dom andra,men nu har jag en jägare på gån hih-hii…på gång pang-pang heh-heh-hee….
oooooooooooooooooo va jag springer oooooooooooooo va jag är glad pang-pang…
så fårt kan alltig enrasig…
Han är bara så långt bort..men..men…inisklons jakt äventyr forsätter…
än så länge…
?