Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 401 ggr
aggeelin
0

Beatles-tema ikväll

Vi ser Idol lite i efterskott, och ikväll är det Beatlestema, vad tycker ni om låtarna, vilken gillade ni bäst ikväll och vilken tycker ni bäst om av Beatles låtar, det är är min musik Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Bra Alla hade sin charm i mina öron..Dom är så duktiga alle samans..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag älskar inte Beatles men visst finns det gudlkorn. Denna med George Harrison ger mig frysrysKyss

[Sisa]
0

Gillar allt som Beatles gjort..Kyss

aggeelin
0

Det ligger något i vad du säger Chik, vi har kommit till Andreas Weise, och det var helt ok. Det var bra drag i Helter Skelter och Twist and Shout.

När jag gick i femman, ungefär, var jag och min kompis hos min mormor på sportlov, och vi hade två skivor med oss som vi spelade på mormors radiogrammofon, den ena var Twist&Shout, ni kan gissa hur många gånger Skrattande

aggeelin
0

Jag gillar många av låtarna från Let it be, Lpn, där finns det en hel del finingar, jag ska leta på någon sen, efter Idol Flört, vi har ju inte sett klart ännu

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

agge.Den spelades många gånger…Hos er tror jag..

Denna är helt okej tycker jag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Å, ja den här har jag spelat många gånger… bra sak det här Skrattande

Bergspuman
0

Jag är en sent uppvaknad Beatlesdiggare, kanske för att jag inte är född förrän 1964 då värsta Beatleshysterin ju pågick!

Men många av mina favoriter finns faktiskt på LP:n Let it Be, t ex I've Got a Feeling, så skönt bluesig och rockig. Eller The Long and Winding Road. Eller Get Back.

Några av de tidigare låtarna jag älskar är We can work it out, eller Day tripper, eller Please Please me. Eller I wanna hold your hand.

[Asta]
0

Jag har också upptäckt Beatles i vuxen ålder, men då desto mera. Tror jag kan sjunga med i varenda Beatleslåt. Det är kul för de är så olika också. Ibland är det kul med en av de där lite lätta, nästan allsångsglada och nästa gång en av de tyngre.

Idol tittar jag dock inte på så hur de hanterar Beatles har jag inte någon aninga om.

aggeelin
0

#8 jaaaa, oj vad jag har spelat den skivan många många många gånger och tycker som du att de låtarna  är så bra, prova ni som inte lyssnat