Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 757 ggr
aggeelin
0

Utanför min dörr...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag försökte att fota ljus och blommor utanför min dörr, det här blev resultatet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Ett försök till

aggeelin
0

Det ska föreställa en pelargon som står där och blommar eller två kanske det är som står där och fortfarande ser fina ut. Jag vet inte var jag ska ha dem under vintern så de får väl frysa bort snart. Den ena är liten så den kanske går att ha inne, men de brukar dö då… Gråter

Cristine
0

Så fint du har det Agge.Glad

Jag har inget alls kvar ute,jag plockade bort all för stormen men nu sätter jag inte ut det igen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

utanför dörren är det faktisk ganska lugnt här i vårt blåshål…

[GunillaF]
0

Vad fint!Glad

chik
0

Fint.O nu kommer den tiden med stormsteg, som vi kan mysa till det både ute o inne..

Lena.P är jag i verkliga livet.

MaMaMade
0

Vad fint!

Jag orkar inte pynta ute, är glad om jag orkar fixa till lite inomhus. Jag brukar både reta mig på mig själv o skämmas lite ibland för att jag är så urbota lat. Men försöker rycka upp mig o tänka att en dag kan jag släppa allt annat som är tungt just nu o *DÅ*…! Flört

[Asta]
0

Oj - vi fick en sådan där utelykta i bröllopspresent. Vi har fortfarande inte tagit upp den ur lådan fast det gått två år. Vi kanske borde göra det!

Fina bilder.

[Sisa]
0

Jättefint agge!

Nu blir jag sugen att göra fint utanför dörren…Kyss

aggeelin
0

#8 undrar om den är lika, den här är inte så stor som den ser ut. Grannen har en jättestor som rymmer flera ljus och annat.

Här är en bild på hur det ser ut på dagen utanför min dör

[Asta]
0

#10 - riktigt likadan är den inte, den vi har är nog högre, åtminstone är min minnesbild sådan. Men som sagt jag får nog ta och leta upp den.