Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 809 ggr
Cristine
0

Vad missade jag?

JO…

I eftermiddags så var en räv på gården och lekte med en av katterna. Jag viskade åt Nadesch att springa efter kameran hon dröjde länge så jag väste att hon skulle skynda på, räven hörde och gick mot vägen men stannade och tittade på mej, Nadesch kom inte så nu väste jag högre att ska du komma någon gång..då gick han ut på vägen och stod där ett tag, när hon äntligen kom med kameran så kom en bil och räven hoppade ner i diket. Jag tror det är en av de sällsynta gånger jag skulle velat göra slarvsylta av henne.Tyst

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

aj då!

Men jag känner igen det - Jag har också missat en del fina bilder pga av kameran på fel ställe. Obestämd

När jag gick fotokurs så sa läraren att för att få bra bilder så är det viktigaste att alltid ha kameran med sig. Man kanske ska ha den i ett snöre runt halsen Förvånad

Elpida
0

Äsch vad trist, vi får hoppas att h*n kommer tillbaka. Jag känner igen det där med att ha kameran någon annanstans hela tiden =(.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Cristine
0

Man är nog tvungen till det Maggan eller att ha flera liggandes runtom i huset.

[Asta]
0

Det är lite jobbigt att gå runt med kameran jämt. När vi har varit på vandringssemester hade jag en kompaktkamera som satt fast i bältet. Sedan köpte jag mig en systemkamera för jag ville lära mig använda en sådan. Men den är för stor att ha med sig hela tiden. Så när det är dags för semester blir det den lilla kameran i alla fall!

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner mycket väl till detta fenomen att man inte har det man ska ha i händerna när det behövs!

Och när man väl fått fram kameran och t.ex. ska öppna fönstret så kvittar det hur ljudlöst man gör det….som en blixt försvinner motivet!

Då är det bättre att sitta och vänta som jag gjorde med den här räven.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Ja du har nog rätt, jag kom på senare att det varit bättre att jag smygit in till sovrummet där kameran låg och knäppt genom det fönstret. Visst är det roligt när man lyckas.Glad