Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 671 ggr
Cristine
0

God morgon 2 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hade jag tänkt sova ut eftersom dottern inte jobbar  men jag vaknade kl 6 iaf. Det är omöjligt att sova på morgnarna. Jag hoppas ni får en trevlig och lugn lördag.

Får jag bjuda på en blomma?Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och en uppiggande liten sångsnutt att starta dagen med.SkrattandeTungan uteCool

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Morgon cristine o alla andra människobarn som läser detta.

Tackar för blomma o den goa sången-bra.

Lördag hela dagen o en sol som är borta vid horisonten..

Ha de bra alla…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Man tackar för blommor och sång. Nästan som en födelsedagFlört

Godmorgon alla ni andra…

/Maria

[Spanaren]
0

Hej alla!

Siter här rosig och glad efter hundprommisar. Först med våran hund och sedan med släktingens hund.

Ha det/ kram

Maria
0

#4 Va!!! Gick ni i två omgångar???

/Maria

[peter54]
0

God Förmiddag Skrattande

Kallt och fuktigt ute idag, fortfarande nollgradigt och dimmigt som bara den. Regnvattenmätaren är stenfrusen.

[Spanaren]
0

#5 Jepp och sammanlagt blev det 1 timme och 30 minuter.

Du vet att alla jägare är rädda om sina jakthundar så att dom inte får noskvalster.

Många säger att min hund har det inte … men det märks oftast inte på en vanlig sällskapshund.

En jakthund är i behov av sitt doftsinne för att spåra upp sitt byte. Det är därför som jag går i dubbla omgångar.

Ps Tror inte att min hund har det, men jag lyder stövarens husse och dessutom är prommisar skönt Flört

Bergspuman
0

God morgon!

Solen lyser. Den väckte mig vid halv 10-tiden.

Ska ner på stan och shoppa idag. Det blev ju ingen DVD-spelare igår, så jag har en massa pengar över, hahaha!

I eftermiddag kommer exmaken över och hjälper mig såga i den där förgrymmade bänken i köket så jag får in nya kylen. Sedan får det vara lite provisoriskt tills jag beställt nytt kök!

Ha det gott!

[Asta]
0

Här verkar det faktiskt som att det ska bli sol idag. Kanske jag hittar ork att få ner lite lökar i jorden. I vart fall ska jag ta in min begoniaknöl och hoppas att den inte frusit sönder. Den har överlevt en vinter. Skulle vara kul om den överlever en till. I så fall ska jag väcka den tidigare nästa år.

Bild från förra året. i år är den totalfriserad av rådjuren. Nästa år ska jag börja sätta ut vassa pinnar eller något vid blommor jag vill ha kvar. I år har de tagit hur mycket som helst. De gillar även krysantemum i kruka kan jag tala om.

[Spanaren]
0

Ps Gillar ni att läsa och vill ge bort eran bok så häng med på min lista inne hos healing i fokus.

Tråden heter "Sänd din bok vidare" och sista anmälningsdag är i morgon.

Elpida
0

Tack Cristine - ett gott skratt förlänger livet Skrattande

God förmiddag!

Idag drar vi en runda till stan. Sedan blir det städning och matlagning för vi har en 18-åring som ska firasSkrattande.

Ha en görgo' lördag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

aggeelin
0

Godmorgon, nu är jag hemma igen efter surströmmingsätande i går kväll. Gott var det. Kanske kommer det en bild sen. Här är lite om växlande sol och mulet. Jag ska föbereda köttfärspaj till ikväll.

Ut och njut sen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God middag!Glad

Solen lyser så vackert idag och jag ska ta en promenad och få fart på livsanadarna, lite seg för jag sov för länge pga att jag fick ta värktabletter igår kväll.

#11 Ha en trevlig fest Elpida.

Ha det gott och gör något roligt denna härliga lördag.Glad

evrekaw
0

Gomiddag!

00.14 detta datum föddes min förstfödda… Hon blir 22 idag. Det känns helt otroligt… Har tiden rusat iväg så?!

Naturligtvis ska vi fira henne - men nu blir det hemma hos henne och  hennes sambo.

Själv har jag legat däckad i flunsan, tjurat mig på jobbet, vägrat sjukskriva mig och sedan bara dött i säng när jag kommit hem. Men nu är jag på bättringsvägen.

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Anders 50
0

Godkväll! får jag säga som inte hunnit titta in här förrän nu.

Idag (eller rättare sagt igår) var det premiär för rådjursjakt med drivande hund, så jag och mina fyra jaktkamrater plus en "prao" och två hundar har tillbringat denna dagen i skogen.

Jaktbytet blev noll, men upplevelserna blev många för de flesta av oss, älg, räv och hare och även rådjur gjorde oss sällskap, många på väldigt nära håll.

Men som vanligt när man får ett bra tillfälle så har man inte kameran till hands.

He en trevlig lördagskväll!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

god kväll

I dag har vi verkligen haft flyt och gått med vinst.

Det började på loppis på farsgubbens boende. hela förtjänsten ska gå till att bjuda de boende på lite kul utflykter och sånt, så det tyckte jag var ett kul initiativ.

jag hittade lite smått och gott och bra att ha så det var helt okej.

Men sedan frågade brorsan (som också dök upp) om det var nåt vi behövde för de höll på att rensa hemma.

För att göra en lång historia kort är vi nu lyckliga ägare till en braskamin (broder hade köpt en ny och större) som ska värma och sprida trevnad den kommande vintern. Ännu så länge är det bara värmeljus som brinner i den men den ska installeras pronto (vi får hoppas att sotaren godkänner skorstenen för annars blir det dyrt). Lägger in en bild på underverket.

ha en skön lördagskväll alla! Glad

PS fick också ett par fina högtalare till datorn så nu ska det bli ett nöje att lyssna på alla musiktubar ni  lägger inFlört

zabelle
0

Godkväll

Helt slut efter en underbar dag i skogen tillsammans med make och hund. Hoppas på fint väder i morgon också.

Ha en skön kväll!

Zabelle