Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 840 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, 29 sept

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon världen! Ute är det frost och solen kikar fram. Det kommer att bli en fin dag. Har sovit gott, men det tog en stund för jag var så glad och upprymd efter att ha varit på mordmiddag i går kväll. Jättetrevligt hade vi och fantastiskt att bli bjuden på en hel kväll med teater och mat för 100 kr!

Nu måste jag fara till jobbet, det är en lång och intensiv arbetsdag jag har framför mig.

Ut och fånga dagen Kyss

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Godmorgon alla!

Du måste berätta mer om din mordkväll Agge, hur gick det?Igår var jag inte inne så mycket, jag hade privatsaker att göra,men nu så är det uppklarat.

Nu tycks frostnätterna vara över för ett tag det är hela 4+ och blå himmel, jag äter fortfarande ute iträdgården, igår var det väldigt varmt. Jag önskar mer alla en häärlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

MaMaMade
0

Godmorgon!

Ska strax iväg till bussen för att göra veckans första arbetsdag, kortvecka = skönt!

#1 Det låter underbart, här är allt gulbrunt, löven faller o det är *kallt*!

Ha en fin dag allahopa! Kyss

[GunillaF]
0

God morgon.

Onsdag och mitt i vckan igen. Jösses vad snabbt det går.

Ha en riktigt bra dag!Glad

zabelle
0

Godmorgon

Frost har vi inte än, 5 grader och löven börjar gulna och falla av.

Men det är "rattmuff på" som gäller nu!

Sköt om er.

Zabelle   

[Spanaren]
0

Hej alla glada!

Lite sen nu på morgonen så jag hastar på så att jag och Odi får gå ut nästan på den vanliga tiden Flört 

Vanemänniska inte jag inte *gapskratt* /kram

solblomman47
0

Godmorgon alla!

Idag är dagen räddad för det är SOL från klarblå himmel o redan 4+ men i natt  har det varit frost igen.

Idag vill jag ut o ta vara på solen för igår var jag borta så jag hann inte ut medan solen var varm.

Ha det så gott idag. Glad

chik
0

agge god dagens på dig o alla andra….dags o ta tag i den nya dagen..

" mordkväll" Jag har inte varit med med vad har du gjort agge??

Önskar er alla en bra dag.Vi har så fint väder…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Godmorgon!

Här var det vitt av frost i gräset i morse, men nu har solen smält bort allt det vita.

Verkar bli en fin dag, men nordanvinden är kall!

Ha det bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Spanaren]
0

Vackra bilder som vanligt   

Maria
0

Godmorgon.

Här var också en kall morgon med +2 grader. Dessutom fanns det inget vatten i kranarnaFörvånad någonstans, men nu har det kommit tillbaka.

Tänk vad handikappad man blir utan vatten.

Min mans morgonkaffe t.exTungan ute

/Maria

Cristine
0

Säg det till mej Bumbleboo som varit utan vatten flera gånger och inte haft något varmt alls. Nu är det elen..eftersom den inte är färdiginstallerad så  kan vi inte använda någon el alls efter att ha duschat för då stängs allt av, jag får vänta i en kvart.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Ja, fy vilket elände Christine.

Det är sådana basala saker som bara ska finnas som värme och vatten.

Märkligt nog så gick det alldeles utmärkt i vår sommarstuga med enbart vintervatten, kallt och dragit.

/Maria

AnnL
0

God förmiddag!

En soligt härlig höstdag.

Putsat fönster och städat ovanvåningen har jag hunnit med på morgonen. Ska åka och handla under dagen men även hinna med en härlig skogspromenad med Silver i det fina vädret.

Ha en skön dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Bergspuman
0

God förmiddag,

Hu vad mycket jag har att göra idag.

Svänger bara förbi som hastigast.

Hörs mera sedan!

Ha en bra dag alla.

Toyan
0

God middag!Glad

Här är vädret lite växlande idag, i bland lyser solen sen gömmer den sig en stund.

Är ledig och pigg efter att ha sovit gott, har tvättdag och ska vara chaufför till köpcentret senare idag, brukar bli en el två ggr pr månad.

Vackra bilder agge och chikGlad

Ha en fin dag allesammans!

Elpida
0

God eftermiddag!

Har varit och kört ett lunchpass med mina härliga Zumbadansare - det är så himla roligt =)

Solen lyser mellan molnen och luften är klar och kall. Ikväll blir det scouterna för minstan och ett aerobicspass för mig =).

Ha det fint!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Det är sällan jag är hemma så här pass tidigt efter dialysen, men idag klottade det i systemet, så det blev avbrutet 90 minuter för tidigt.

Maria
0

#17 Innebär det något negativt för dig?

/Maria

[peter54]
0

#18 Ja, jag miste allt blod som är i slangarna när det koagulerade i systemet, ungefär 3 dl och sedan blev det en liter vätska kvar i kroppen samt att jag fick avsluta  en och en halv timme tidigare.

Maria
0

Har du varit med om det tidigare?

/Maria

[peter54]
0

#20 Ja några gånger. Jag har en sorts dialysbehandling där risken för detta är lite högre än vid "vanlig" dialys. Fördelarna med den behandlingsformen är dock såpass stora att det är värt den här risken. Det händer dessutom bara om man har förhållandevis högt blodvärde så förlusten av 3 dl blod är i sig inget stort problem.

Värre är det att få kvar vätska som skulle ha dragits bort om jag fått full tid, men det är mitt i veckan, så det klarar jag. Om det hade varit före helgen hade det varit ett problem.