Byggvaruhusen
Ja nu ska man traska omkring på det enorma Bauhaus med en stor och tung vagn, visserligen är det mestadels sonen som drar den men ändå. Både spännande och jobbigt tycker jag..och dyyyyrt eftersom jag alltid ser saker som behövs( det visste jag inte innan vi åkte) så väl, och vagnen är alltid fullastad när vi kommer till kassan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Åh - jag älskar att gå på Byggvaruhus. Där finns så mycket roliga saker.
spännande vad fyllde du vagnen med.
Har bara varit in en gång på ett bauhaus varuhus men minns att det fanns mycket smått och gott där.
Ja det är ett nödvändigt ont ibland. Men det blir så bra sedan när allt är på plats och gör det det ska. 
Härligt att du snart har ett användbart badrum Cristine! Du bjuder väl på "housewarming" party då? Badrumsparty 
Hur gick det Cristine? Har du shoppat loss nu?
¿ vagnar ?
på "riktiga" byggvaruhus har de väl en slinga innomhus
för bilar o släpkärror.. :- )
penke
Punktering och inga reservdäck i bilen som dög gjorde att vi fick åka hem. I morgon bitti ska vi åka igen, då tar jag kameran med.
Hemma problem med datorn, ingen bra dag.
Jag går mycket hellre på Bauhaus eller Beijer än på IKEA. Jag var till Bauhaus igår och köpte inredningsdetaljerna till vårt garderobsprojekt.

Och jag har varit på Beijers idag! Inhandlat kakel och klinkel för kommande badrumsrenovering!
Men tror nog jag föredrar IKEA! 
Jag är ju så tråkig att jag gillar ingendera
, det luktar så konstigt också att jag ´mår konstigt i byggvaruhusen
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Byggvaruhus är ett ställe som jag kan gilla o gå i..Oftast högt i taket.O bara så många fina saker.Så när man har gått där en stund så blir man lätt för virrade..Är ju så mycket som man vill göra om…
Så lycka till.O kom inte bort där inne…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja nu har vi varit på ungefär 7 olika ställen och gjort av med lika många tusen.
Efter 6 timmars vandring (mest i Bauhaus) säger jag nooo more.
Mer död än levande och naturligtvis så glömde jag kameran, men jag har gjort ett foto på duschen som ska upp på måndag (halva för slangar och duschpinne fattas, de ligger kvar i lådan. En rejäl en!
Bauhaus har verkligen mycket bra, fina och ganska billiga saker!