God dagens 22/9.
God dagens på er alla.
Ja vi får fint väder ser det ut som.Men vi har kalt 1-. så nu är den tiden här,Fast vi har haft minus för några veckor sedan..
Önskar er en fin dag,Var ni nu är o gör…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ja med min Engelska. så som jag hör denna sång. så skall min dag bli
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon! Här skiner solen så fint! Det ser ut att vara sådär4-5 grader ute. Nu är det bara jobb som gäller.. och en stor kopp kaffe 
Ut och fånga dagen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Goddag chik och ni andra!
Fint väder igen, bara 6 gr än så länge men ligger solen på så kan det nog bli varmt, jag ska sätta en massa lökar idag..har redan satt hundra.Härlig dag hoppas jag ni får!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 Jaaa, lökar ska jag också sätta. Det blir till helgen. Jág ska sättta lökar mellan buskarna som är ut mot cykelvägen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.
Solen skiner och värmer upp efter nattens frost.
Ha en bra dag vad ni än tar er för med!
God morgon
Solen skiner rart och det ser ut att bli en fin dag.
Nu ska jag snart iväg till VC och hoppas få hjälp med mitt stackars plågade knä. kanske, kanske kan jag snart böja det tillräckligt för att kunna städa även på svåråtkomliga ställen 
ha en skön onsdag alla!

"Goda ord kan bära en människa långt under en dag"
Ha en bra dag alla
/kram
Ps Titta in hos healing i fokus och kolla in min tråd; Brevduvan från N till S 
Här är det faktiskt sol just nu, verkar dock vara kallt. Snart får vi väl sätta igång lite värme inomhus.
#7 Lätt att få vatten i knäna nu när det har regnat så mycket! 
Hoppas du får hjälp! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon alla
Solen skiner i Göteborg och jag är LEDIG
En bra kombination tycker jag.
Hoppas ni alla får en fin dag och att Msggan får ordning på sitt knä.
/Maria
Godförmiddag
Vilka härliga bilder ni bjuder på.
Dimma, sol och frost… Jag tyckte här var kallt i morse och då höll det sig runt 6 + i alla fall, snart vantar på
. Nu skiner solen och det blir säkert en fin dag.
#7 Hoppas du får hjälp med ditt knä.
Zabelle
Godmiddag,
Här skiner solen, en sådan här kristallklar krispig höstsol som fortfarande värmer en smula och som man blir glad av!
Glad är jag annars också, fick bra nyheter idag. Var till husläkaren imorse och till min stora glädje, ligger äntligen blodvärdet och järnvärdet inom det normala, och är t o m BRA!
Jag har ökat ferritinet sedan maj från 8 till 29, vilket är VÄLDIGT bra. 1,5 års järntablettbehandling är äntligen över!
(Behöver bara komplettera med järntabletter i samband med menstruationerna).
Har i och för sig noterat sista tiden att mina träningspass går ovanligt bra - igår blev jag inte ens särskilt trött.
Tvättstuga ikväll.
De sista trattkantarellerna har jag inte orkat rensa, bara lade ut dem för tork ändå - får hitta ett sätt att vispa bort barr och jord och sådant. Det blev runt 13 liter i alla fall.
Ha en fin dag!

God middag!
Vackra bilder Peter och Anders.
En vacker höstdag har vi här så jag ska passa på och ta en promenad och njuta av det vackra.
Lycka till med att få hjälp med det onda Maggan.
Så härligt att dina värden är bra nu Puman
Ha en riktigt fin onsdag alla!
Hej alla!
Vet inte vad jag drabbats av…sömnsjuka, tror jag! Har sovit mest hela dagen, förutom den stund jag satte ute i solen, som lyst med sin närvaro här idag.
Hoppas Ni haft en bra dag, och att kvällen är ännu bättre!
Hej!
Kom hem sent idag, jobbade en timma extra då jag var borta 2 dagar när jag var sjuk. Min brukare vill inte ha ngn vikarie så vi kom överens om att jag jobbar in tiden istället när det är extra mkt att göra.
Varmt o skönt idag, solen har lyst o strålat ända tills jag skulle gå till bussen o åka hem. Har gjort 2 rejäla + 2 kortare prommisar o svettats *floder*! Det var *sååå* skönt att få komma hem o duscha, Guben stekte blodpudding under tiden o nu ska jag lägga mig i soffan, en kopp te, en kexchoklad o få lite fotmassage. Sedan blir det helande krafter från Gullenilla kl 21. Kunde inte passa bättre, var det igår el imorse på bussen som jag satt o önskade mig en H-kväll, Gunilla! Tänk ändå! 
Önskar bättring till krånglande knä o säger grattis till Puman för fina värden! Plötsligt händer det!
Ha en skön kväll allahopa!