God morgon 4 September
God morgon på er flickor och pojkar!
Men Chik vad gör du uppe så tidigt?
Jag ser ut över ett blåsigt landskap men det ser ut att bli soligt.
dottern sover men jag har smugit mej in för att använda den datorn som går lite fortare.
Ha en underbar dag med de dina.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Här skiner solen, fastän det är lite blåsigt och kallt. Säger som övriga…
Ha en fin lördag!
Det är en bra dag idag. Jag har fått en för tidig födelsedagspresent som jag blev väldigt glad för (fyller jämt nästa vecka), i eftermiddag åker vi ner till Skåne och imorgon bitti flyger vi till Lissabon. Där ska det enligt väderleken vara varmt och gott. Vi är båda otroligt stressade just nu och det ska bli så skönt att kunna slappna av. Vi brukar inte ha några problem med det när vi väl kommer fram. Det ska inte stressas för att titta på ditten och datten utan vi ska ha det skönt!!
Mamma kommer att få besök sex gånger om dagen när vi är borta och när vi kommer hem så ska vi diskutera äldreboende. Så även om det är en bit innan allting är klart, så är vi på gång!
Så just nu känns det bra.
Pelargoner och fuchsior har åkt in på en alltför tidig vinterförvaring eftersom jag inte kan täcka dem kommande vecka.
Nu ska jag börja packa!
Ni får ha en bra vecka.
Tack detsamma, Asta!
Hoppas du får en fin resa och att du kan koppla av, utan att tänka allför mycket på mamma. Hon har det säkert bra, så tänk på dej själv istället…då kommer du tillbaka hem med massor av ny energi.
Må så gott och Trevlig resa! 
Godmorgon!
En härlig morgon ned strålande solsken.
Ska tillbringa hela dagen på brukshundsklubben. Ska hjälpa till i köket eftersom där är tävling.
# 4 Ha en riktigt trevlig resa Asta.
Ha en skön lördag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hej!
Hastar in en liten stund för att säga hej
. Gick bra igår trots att det var vemodigt och i kväll ska släktingen vinkas av.
/kram
God förmiddag!
Ännu en underbar höstmorgon!
Ha en bra dag!
#4 Trevlig resa Asta och grattis i förskott!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag till er alla,
Här skiner solen riktigt varmt men det är kallt i luften!
Ska luncha med väninna idag på en restaurang vid Ekoln (Mälarviken i Uppsala).
Jag är grymt täppt i näsan fortfarande. Gruvar mig för när den släpper och man kommer att få snyta livet ur sig, stackars näsan då 
Imorgon blir det nog mer svampplockning om jag får som jag vill, vilket jag hoppas.
Men då ska jag skydda mig bättre mot fästingar. Igår fick jag med mig en hem - den kröp omkring på magen och blev nog störd när den skulle sätta hullingarna i mig och börja suga blod, hittade en röd prick på maghuden. Den dog omedelbums, kan jag säga! Grr äckliga insekter!
Ha en skön resa Asta och ha en skön dag allesammans!
Tack alla. Nu är packningen faktiskt klar. Härligt!
halloj
just inkommen från skogspromenad i underbart härligt väder. Solen skiner och det är så där lagom varmt så man slipper svettas.
ha en fortsatt härlig lördag alla! 

God middag!
Sovmorgon idag och ett underbart väder ute. Istället för trädgårdsarbete blev det läsning på altanen, men man ska ju ha Livskvalitet oxå
Nu blir det snart fotboll men först en prompa med vovven!
Lycka till med allt ni ska företa er idag*!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Gomiddag!
Har bara latat mig idag - förutom kyckligen som nu grillas i ugnen med rotsaker till som skall avnjutas till middag.
Fint väder har vi - så det blir definitivt en lång kvällspromenad med hunden sedan.
Har läst en del om Svenska 2, då¨jag ska ha den kursen för första gången detta år. Spännande att prova på något nytt!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
# Mina tankar var hos er i går Spanis. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God kväller.
Kika in här för nyfikenhets skull bara.
Hej svejs… 
# 15
Välkommen Woozy!
Hoppas du kommer tillbaka…
det är så få karlar här…
kul att se dig på LK Woozy!
Här kör vi lite gott & blandat så det är bara att köra näven djupt ner i påsen 
Jättefin, Chik…precis som Du…
Sisa!1tack.Men hur kan det komma sig att den är både gul ser man på knoppen o så en stor rosa blomma..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Woozy.Hej.Säger som övriga. kul att du är hos oss…
Anders.Huva mig vad gott….Jag har inte tåla mod o plocka så jag äter när jag är ute med djuren.Mums…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej chik.
mmm… de där med mammas köttbullar är inte helt fel 
# 22
Jättegott…