God morgon 17 augusti
Det fina vädret fortsätter här och det får man vara lycklig över, man får hålla sig ute så mycket som möjligt och lapa D vitamin. Önskar er en glad och givande dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej Cristine och alla andra 
Solen skiner och det var kallt i natt också. Jag hade ställt blommorna lite skyddat för det skulle eventuellt bli minusgrader men det blev bara + 2 grader som kallast.
Gör din dag färgglad på något sätt, förgyll din egen dag med en extra kulig och färgglad jumper, nagellack, skor, keps eller en t-shirt osv…
Sätt annars fart på din tanke eller tänk i färg eller se i färg och le alltid i färg osv…
Godmorgon 
Här är alldeles mörkt och ett rejält oväder på gång. Får väl göra som du säger Spanis, färglägga den här dagen alldeles själv!
Håll kvar sommaren, ni som har sol!
Zabelle
Godmorgon, så härligt det låter Christine, men solsken. Här är det blåsigt, mulet, 16 grader. Men än kan det bli fint…
Idag har vi en dag med en massa möten på jobbet, det är mastigt så här efter semestern. Nu ska jag ladda med gröt så jag står mig 
Önskar er alla en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon 
Här har vi lite smådisigt med någon solglimt till och från, 16 grader.
Idag är det första skoldagen för mina barn och de var förstås ganska uppspelta. Första veckan går de bara till lunch båda två, men nästa vecka är det längre dagar.

Morrn morrn!
Här är det lite gårtt fortfarande efter nattens regn, som tur är brukar det klarna upp under dagen =)
Igår klippte jag minstan i min "frisersalong" och färgade håret på mellerstan. Själv har jag bubbelgumsrosa naglar efter tjejkvällen så jag har satt färg på dagen =)
Ikväll ska jag till en väninna och umgås, hon bjussar på middag. Vi har inte setts på hela sommaren så det blir mycket prat!! =)
Trevlig tisdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God Morgon på er alla.
gråväder men varmt…
ja lapa på..snart har vi höst
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon Christine och alla andra,
Här är det mulet och skulle bli regn på eftermiddagen så här får man lapa regn :-)
Dotter kom iväg till skolan och jag är så glad för hennes skull. Hoppas det håller isig.
Ska försöka arbeta på med mitt dopbroderi. Värst när man syr fel och det tar tid. Sydde igår så ögonen blev suddiga och stel i nacke och axlar.
Imorgon ska vi på akupunktur och healingbehandling igen med lite uppehåll i sommar. Ska bli skönt faktiskt……
Ha en bra dag allihopa,
Jile
Godmorgon alla.
Idag är vädret ostadigt i Göteborg och molnen riktigt svarta så det kommer nog att regna en del.
Jag ska på min svärmors begravning idag och det är blandade känslor får jag säga.
Begravningar är så sorgligt men kan vara ett vackert avsked också. Är det en äldre människa som varit väldigt sjuk så känns det mer naturligt i alla fall.
/Maria

#8 Hur eller hur är det alltid jobbigt med begravningar. Gick på min svärmors i april i år.. Tänker på dig och maken!!!
"Du har alltid två val"
#9 Tack.
Det är så märkligt för på mitt jobb så har det varit en riktig "boom" nu men föräldrar och svärföräldrar som gått bort. Men det blir ju så när vi är många i samma ålder.
/Maria
Godmorgon!
Härinne var det många färger idag…härligt att sätta färg på känslor. Det beskriver verkligen på vilket humör man möter dagen!
Här är vädret grått och humöret går mot grönt, eftersom jag ska bråka med skogvaktaren idag, som vill göra om skogen härintill till ett kalhygge…kanske går humöret lite i grått också!
Hur som helst önskar jag er alla en bra dag, och jag tänker extra på er som har det jobbigt.
Kram!
Alltså i år har vi verkligen olika väder i olika delar av landet. Här är en riktig höstdag. Regn och snålblåst. Semestern har INTE varit trevlig i år, vädermässigt.
#11 Gillar ditt sätt att tänka i färg … bravo Sisa … någon mer som kan uttrycka sig så bra 
God förmiddag!
Grå himmel, men frisk luft och märkligt nog inget regn, men det lär komma!
Har inga planer för dagen, men den brukar gå i ett nafs ändå!
Jo förresten, ska gallra ut morötter och göra morotsstuvning!
Ha det!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Åh morotsstuvning, vad gott!!! Det var länge sedan jag åt. Tänk att jag köpte morötter igår, det kanske blir till middag imorgon det =)
"Du har alltid två val"
God morgon,
Särbon sover. Jag vaknade och hade ångest, har drömt om jobbet. Känns inte bra när jag tänker på jobbet. Har ångest nu också. Men nu börjar ilskan vakna, ilskan över usel planering och uselt ledarskap.
Undrar hur det kommer att kännas när jag ska börja jobba igen.
Här är det mulet och ganska svalt.
Träning med PT senare i eftermiddag, efter förra veckans träningsuppehåll.
Ha en bra dag!
# 13 Tack Spanis! 
Anders och Elpida tänker kanske i orange…och Bergspuman i rött!! 
# 18
Den missen skulle jag vilja ha…
Anders … så fina morötter och kul att Sisa får fram vilka färger ni tänker idag 
Sisa … prickar du in min färg också *ler* /kram
Mitt gröna tänkande fortsätter, eftersom skogvaktaren lovade att låta bli alla tallar och björkar…han nöjer sej med granarna. Kanske helt okey, men vart ska ekorrarna bo ? Nu övergår mina tankar i brunt! 
Dina färger, Spanis…gula som solen, grönt för dina blommor och kanske med lite inslag av blått, för ditt kyligare väder… Enklast att säga färgglad som regnbågen kanske…
#20 Men Anders, nu har vi gjort det igen - hållit på med samma sak!
Vet du vad jag just kom hem med från affären? Jo ett knippe nyskördade morötter som jag ska ångkoka till middag!
Det här är ju lustigt 
#23 Fattas bara att du gör morotsstuvning också! 
#23 Nää där e jag oskyldig hi hi! De blir "bara" ångkokta.
Jaha…vad blir nästa sam-övning tro…
Jag vågar väl inte skriva vad jag tänker göra… 
Det…tror jag inte det blir nåt här i kväll iaf.
# 22 Du är härlig du … gillar ditt resonemang 
God kväll.
Här har det gått i gult o grönt i dag då jag o Silver varit i skogen ca tre timmar o plockat svamp. Lite kantareller, Karl Johan o andra soppar. 
Ha en fortsatt skön kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 29
Och jag gillar ditt! 
Precis lika mycket som jag gillar Anders och Pumans 
Lilla Ann har haft en dag i höstens färger
Låter härligt!

God kväll!
Tittar in sent idag, mina färger har mest varit grått och brunt
. Möte på jobbet och så övertid igen, huvudvärk som suttit och malt hela dagen och när jag skulle kliva av bussen så blev det skyfall och åska.
Har blivit av med huvudvärken och Tor har gett sig iväg så jag kan sitta här en stund.
Önskar er en fin fortsättning på denna tisdagkväll!