God morgon 30:e Juli
Hoppas alla har sovit gott. Själv har jag haft en vaknatt, så som jag har emellanåt. Har strukit skjortor och rensat ogräs. Det gäller ju att göra tysta saker så att man inte väcker övriga familjen…
Ha en riktigt bra dag!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Evrekawe god dagens.
Önskar er en fin dag alla…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här har jag inte varit på länge!
Godmorron alla!
Tiden består mest av jobb. Vikariat och timjobb. Lite snärjigt. Hoppas det kommer att klarna till veckan.
Annars det vanliga, idag är jag ledig, ska klyva lite ved. Hoppas jag. Det regnar och är grått!
Ha en bra dag alla!
God morgon,
Jag insåg på morgonen att jag gjort en jätteblunder.
Jag och särbon var bjudna till en väninnas mans 50årskalas imorgon lördag. Har jobbat så mycket sista tiden att jag totalt glömde bort det, och lovade bort mig till en annan kompis på lördag!
Nu måste jag ordna upp saker, be om ursäkt till den andra kompisen som nu får återbud i sista momangen, se till att särbon också kommer ihåg det hela och skaffa present och kanske något nytt i klädväg. SUCK!
Allt detta är jobbets fel 
Godmorgon på er 
#0 Sådana där nätter får även jag!!!Men det är svårt att vara tyst som en mus…
Vilket regn väder! Jag har beslutat mig för att ägna dagen till att ta hand om de bär som finns i frysen. Har sparat dem till en regnig dag.
ha en skön fredag!
God Morgon 
Det är mulet, men det regnar inte. Termometern visar 17 grader.
God morgon!
Nyss sken solen men nu regnar det, 18 gr. Idag blir det vilodag, jag har arbetat för mycket och sovit för lite, så jag har börjat att bli vimsig och jag började bli orolig men läkaren säger att det jag behöver är sova mer och ta det lugnt..det är så mycket jag vill.
Men som sagt,det är bara att vila.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, här är mulet och grått - -jag har semester men i det här vädret ska åka och jobba några timmar… skönt att få undan det som blev över innan semestern.
#3 ja sånt händer ibland och det är alltid lika jobbigt…
Ha en bra dag alla 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon på er!
Frukosten och kaffet har jag fått i mig.
Det blev inte så mycket sova inatt för det har regnat och åskat så inni norden…
Nu är det iaf uppehål en stund.
Idag blir det några förberedelser inför morgondagens dop av mitt barnbarn.
Ha det bäst!
God morgon!
Här har det regnat i stort sett ända sedan i går morse, oftast lätt fint regn men ibland riktigt vassa skurar och det ska fortsätta ända tills ikväll. Börjar tröttna på regnet!
Så nu får man för att man klagade på att det inte regnar…
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här är det också regn och inte speciellt varmt. Ska det vara sånt här väder lär jag aldrig få några röda tomater. Och vi kan inte fixa uteprojekt när regnet vräker ner.
Också haft en orolig natt. Har fått en riktigt rejäl förkylning och inatt var det visst mycket snor som skulle ut. Jag vill inte vara sjuk när det är semester!!!! Har så mycket att göra.
Vilken gnällspik jag är! Men så är det morgon (för mig fortfarande) och jag är en morgonsur person.
God morgon
Solen skiner och idag är det packning och städning som gäller. I eftermiddag åker vi hem till civilisationen igen och lämnar renfanan och stugan för den här gången. Yngste sonen har fått klara sig själv i tre veckor så det ska bli spännande att se om det finns något kvar av honom 
Ha en skön dag alla!
God förmiddag!
Här har det regnat o blåst hela natten och gör så fortfarande.
Så det blir inomhus aktiviteter idag.
# 6 Du får ta en ordentlig paus nu Cristine o vila ut o sova ordentligt. 
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hej och gò kväll!!
Också hos mej har det regnat idag, men jag har inte märkt så mycket av det…eftersom jag jobbat.
Ha en fin fredagkväll!!
Jag blir så full i skratt när jag ser katten spana bakom grodorna. Roligt foto Anders
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Halloj
äntligen är den långa resdagen avklarad och vi sitter hemma och myser. Det är alltid skönt att komma hem när man varit borta länge - även om "borta" i vårt fall också är hemma 
#14 Det var inte meningen att han skulle vara med, han var snabb att sticka fram huvudet.
#15 Visst är det skönt att komma hem…
ja verkligen. vi har just delat på en pizza. Det var också länge sedan
(på ön är de så dyra så vi har inte lust att betala för det
).
Nämen Anders, har du också grodor i trädgården
/Maria
#18 Ja, det är grodår iår…