God Morgon 21 juli
Vaknade vid 5-tiden. Inte utsövd, men på något vis gick det inte att sova längre. Fortfarande ont i slagarmen, dvs. höger arm som hållit i tennisracketen. Men det går väl över.
Får bli en sådan där dag när man åker tidigt till jobbet.
Är mulet här, ännu svalt men det lär bli upp till 28 grader under dagen. Denna värmebölja…!
På fredag kommer min pappa till stan och ska kvarta över hos mig, men eftersom jag har så litet (43 kvm) och inga dörrar att stänga, gör jag så att jag och särbon hyser in oss på hotell, så får farsan kampera ensam i lägenheten. Dessutom är min pappa storsnarkare, humf.
Känns smålöjligt att bo på hotell i sin egen stad, men samtidigt en kul grej - dessutom rätt skönt att sådär i slutet av arbetsveckan, få en flygande start och slippa tänka på frukost, bädda, osv - bara få allt serverat.
Ha en bra dag!
Godmorgon.
Idag ska vi åka och bada för första gången denna sommaren.
Känns som om jag är den enda som inte har badat
/Maria
Godmorgon!
Jag har heller inte badat ute denna sommar…dumt egentligen med tanke på att den är så varm! Varför inte passa på…
Hoppas solen skiner på er ännu en dag!
God Morgon 
Tittar in en snabbis innan sjukresetaxin till dialysen kommer. Fint idag, sol från klarblå himmel, men det har kommit några droppar regn under natten.
God morgon på er, då har du något att se fram emot Puman?
Jag har iaf badat fötterna medans jag tittade på dottern som stod på händer och gjorde en massa kullerbyttor under vattnet.
Det är väl bra att det regnar på natten Peter.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag i det vackra vädret!
Jag tillhör också "har inte badat än" klubben. Och jag lär säkert vara medlem där sommaren ut.
Ha det bra! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Då havet börjar bli smutsigt så får det bli vattenslangen hemma när jag behöver svalka mig. Kommer att bli ännu en dag med en temperatur runt 30° i skuggan.
Ha en skön dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 7
Härlig bild Maggan!
Dina hundar kan verkligen njuta av livet!!! 

Jag är en tvättäkta badkruka… Men jag var på äventyrsbadet i Åre och då badade jag massor.
Hoppade till och med i det iskalla vattnet som erbjöds efter bastun!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#10 Ja jag har undrat vart du har blivit av….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godkväll
Blir inte mycket gjort här hemma. Vi badar och njuter hela dagarna.
Sköt om er allihop 
Zabelle