Vilken kväll det blev …
Idag har det varit 26 grader och växlande molnighet, men mest soligt på eftermiddagen. Jag har satt lite överbliven Potatis som hunnit gro i kylen. Det blev svettigt att vända upp landet bara för tio sättplugg.
Men nu är det så skönt ute, alldeles ljumt och vindstilla till skillnad från den hårda vind som rådde under dagen. Jag var tvungen att ta en liten promenad för att bara njuta.
Katten följde med en bit, men när jag skrämde upp ett rådjur och det började skälla, varpå det började skälla från rådjur överallt på gärdena runt omkring, ja då gick hon hem igen.
Jag såg rådjuren när de hoppade upp ur säden på åkern, men ögats ljusstyrka är många gånger bättre än kamerans, så det gick inte att fota dem.
Det var en givande kvällspromenad Peter, jag har nyss kommit hem och vädret är lika ljuvligt här. Vilka underbara bilder du lyckas ta.
Jag vet inte heller vad blommorna heter men vackra det är dom.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja nu är kvällarna ljuvliga, synd bara att det mörknar fortare och fortare nu.
Blomman tycker jag liknar en afrikansk marguerite.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jättefina bilder som vanligt Peter…du verkar haft en mysig kväll! 
#5 Ja mörkret faller tidigare och snabbare. De här bilderna är tagan runt 22.00 och strax därefter.
Ja, jag kollade upp "afrikansk margerit" och den stämmer precis, tack för den passningen Anders 

Vilka vackra bilder Peter
Du fick ju en jättebra bild på månen, tack för att du delar med dig.
Jätteskön kväll här med, har varit på 63-årskalas så magen står i 4 hörn
Nu ska jag sova strax.
God natt och sov så gott.
Fina bilder Peter !
Blev så glad när jag såg bilden på katten, den är så lik vår
förra Musse.
Du är duktig på att fotografera Peter !

Tack för dina svenska bilder. 
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Satt och grillade tillsammans med en linedance kompis i går kväll. Satt ute tills jag åkte hem vid tvåtiden. En helt underbar afton. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jättefina (som vanligt) bilder Peter!
Jag och några till satt ute sent igårkväll och åt surströmming. Det var så varmt och skönt!