God Morgon 19 juli

God morgon!
Och latmasken jag som andre man.
Har ni andra sovmorgon!
Ska på verkstad med Slottet och få nya stötdämpare. Har alltid full last så dom tar stryk.
Önskar er alla en skön dag!
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
God morgon Peter och alla andra! Vilken vacker bild! Sommarvanor Peter är det för mej mi varje fall. Eftersom mannen som ska kakla inte kommit ännu*suck* så måste vi fortfarande duscha i trädgården och också passa på att vattna i alla rabatter innan värmen kommer. Ha en underbar dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Strålande sol, men har varit en kylig natt, bara 6 grader. Skönt!
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon alla.
Idag skulle vi badat men vädret gör att det bär iväg till Botaniska trädgården vilket inte är helt fel heller
/Maria
God förmiddag.
Jag sitter på jobbet - förstås. 3 veckor kvar att knega innan frihetens timme slår!
Har ont lite här och var i kroppen efter ca 1 timmes slående med racketen igår. Det var klart påfrestande för ryggen och min gamla skada att böja sig ner och plocka upp bollar, böja sig ner när man ska slå, osv. Ont i höger axel och arm, slagarmen. Kanske är inte tennis ändå den optimalaste sporten med ett gammalt diskbråck…
Ska träffa särbon ikväll, och nu har vi inte setts på 2 veckor så det är efterlängtat!
Här skiner solen "som vanligt", fast det är lite kyligare vindar. Genast fryser man, ha ha! Det går fort att vänja sig vid värme!
Ha en fin dag!
Godmorgon på er 
Jag har just avslutat saftkoket för idag
(jordgubbs/rabarber) så nu är jag redo för mina barnbarn som strax kommer!
Ha en skön måndag!

Godmorgon eller nått. Här var soligt på morgonen men nu är det molnigt o nästan kallt. Ha de bra med vad ni än gör
.
God eftermiddag
Idag har jag varit flitig och städat, tvättat, klippt gräset och bakat rabarberpajer. Nu tänker jag inte göra så mycket mer än att njuta av resten av dagen.
Ha det gott allihop.
Zabelle
God eftermiddag
idag har det varit ordentligt blåsigt och jag kände den salta sjöbrisen ända in i köket. Det var en trevlig påminnelse om att jag bor nära havet även om jag inte ser det från stugan 
ha en skön fortsättning på måndagen alla!
God eftermiddag!
Njutit med sambon på utsikten i Båstad med god mat. Helt underbar usikt över havet. 
Ha en skön kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God eftermiddag allesammans!
Har haft trassligt att ta mig ut på nätet då vi bytt leverantör. Det var en massa tekniska saker, inställning och konstiga saker som jag inte fattar ett dugg av. Men maken löste det.
I övrigt har jag bara varit lat idag!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

God kväll allesammans!
En solig morgon hade vi här med lite kyliga vindar så det fick bli en tunn kofta på när jag promenerade till jobbet.
Nu är det 22 grader och mulet, kanske regn på gång.
Ha en skön kväll!