Godmorgon 11 Juli
Godmorgon
Här sitter man tack vare en tokig katt
Han började klockan tre men nu har jag gett upp.
/Maria
God morgon, jag är också tidigt uppe och örlar. Har fått mitt frukostkaffe. Ska snart, om en timme eller så ge mig ut på promenad.
God morgon, inte SÅ tidigt uppe, men rätt tidigt ändå för att vara mig och söndag dessutom!
Igår kväll letade sig en stoor mygga in och den flaxade (örlade?) hjälplöst omkring myggnätet, under vilket jag låg och pekade finger åt den. Ha ha ha! 
Jag kopierar gårdagen, sol på balkongen, härliga korsord, sedan siesta (men inte somna!!!), sedan dusch, sedan ska jag FAKTISKT kolla på finalen i fotbolls-VM. Känner att det är min skyldighet, ur sport-allmänbildningssyfte.
Jo - något träningsaktigt ska jag försöka flika in också. Kanske ett lättare innecykelpass, tog en rejäl omgång igår.
Här är det sista söndagen som jag har arbete imorgon! I alla fall på ett tag. Nästa söndag är jag i England!
Jobbig vecka framför mig. Imorgon kommer mamma hem från sjukhuset, hemvården kommer och vi ska planera lite. På torsdag ska vi på ett besök för att diskutera minnesutredning. Men det är i alla fall igång nu.
Idag kommer det återigen att bli väldigt, väldigt varmt. Vi ska måla i förstugan. Den SKA bli färdig.

#0 Införskaffa hagelbössa…?
#4 Sportallmänbildningssyfte… Hu, jag skulle somna, så tråkigt och ointressant finner jag detta jagande av en uppblåsbar skinnbit vara?
Själv blev jag väckt av mina föräldrar som ramlade in vid nio. De skulle åka söderut och ville lämna present till sonen som blir 13 år idag.
Långdrulen och retstickan blir tonåring alltså… Nåja jag tänker retas tillbaka hela dagen och säga att han egentilgen inte är 13 än. För han gjorde entre på livets estrad kl. 23.11 och det är ett bra tag innan klockan är det
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
God förmiddag alla!
#1 Roligt att se ett nytt ansikte.
Idag har jag äntligen fått sova ut och det behövdes då jag för det mesta är uppe 5-6 tiden.
Önskar er alla en härlig söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#7 Roligt att vara här…tackar
God Förmiddag 
Det blir väl ytterligare en dag med över 30 grader. Just nu är det 26. Det gick aldrig ner under 20 i natt, så det var inte lätt att sova i vad som betraktas som tropisk natt.
Alla fläktarna på för fullt och bara ett lakan istället för täcke, men jag vaknade ändå varje timme av den brännheta kudden mot örat.
Jag har enorma problem att hålla nere temperaturen i mitt terrarierum så att inte ormarna ska bli överhettade. Nästan alla ligger i vattenskålen eller ligger som klistrade mot glaset.

God middag! 
Ännu en varm dag..puh.. Ska bara slappa idag, för varmt att göra ngt nyttigt, väntar till kvällen när det blir svalare.
# 1
Tycker också det är roligt med ett nytt ansikte.
Välkommen hit! 
#11 tackar så mycket.
absolut trevligt ställe.
# 1 Roligt att du hittat hit till denna trevliga sajt. Välkommen. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#13 tackar tackar så mycket
#15 nej inte är jag det, men jag kommer inte riktigt ihåg var jag varit inne och skrivit. Det finns ju flera bra Ifokus….och jag vet inte för vilken jag känns ny….så tack i alla fall..
#16 Jag känner också igen dig
Välkommen
/Maria
#17 tackar tackar så mycket,
trevligt ställe att vara på….
#19 stämmer säkert
#20 Välkommen! Kul att du hittat hit! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#21 tackar tackar verkar vara trevligt här
# 22
Det ÄR trevligt här!