Skådespelare
Du som brukar titta på film, vilka är dina favoriter bland aktörerna?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Meryl Streep är min största favorit bland de kvinnliga aktörerna. Hon kan konsten att illustrera känslor och stämningar med bara små små ändringar av mimik och kroppsspråk.
Bland de manliga, vet jag faktiskt inte!
Jag säger bara Johnny Depp. Oslagbar
Håller med om att Meryl Streep är fantastisk. Även Juliane More är en stor favorit favorit.
/Maria
Svårt att välja bara en. Gillar Julia Roberts, Whoopi Goldberg, Richard Gere för att nämna några. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Kristin Scott-Thomas - lika bra pa franska som engelska. Lena Endre- vacker som en dag och underbart minspel. Rolf Lassgard - en riktig karl med harlig rost ocksa. Jakob Ekelund - snygg, stark, god och rattvis i sina roller. ALLA i Hey Baberiba, speciellt nar de gor parodi pa kungafamiljen. Alan Rickman. Samantha Morton. Brenda Blethyn. Han som spelade skargardsdoktorn.
Mikael Nykvist, Mikael Persbrandt, Julia Roberts, Meryl Streep, Jodie Foster, Stellan Skarsgård…finns massor av bra skådespelare…

Oj… Det finns ju så många bra att jag skulle kunna skriva spaltmetrar… Kan inte bestämma mig alls här,,,
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Kathy Bates, Gerard Depardieu, Dustin Hoffman, Morgan Freeman, Jodie Foster, Antony Hopkins, Liam Neeson, Glenn Close, Christopher Walken, Meryl Streep, Robert de Niro och Jeff Bridges, för att nämna några jag gillar.
Bland de svenska gillar jag många som som är döda, Tage Danielsson, Carl-Gustav Lindstedt, Allan Edwall, Håkan Serner, Lars Ekborg, men också såna som lever än som Hans Alfredsson, Per Oscarsson, Helena Bergström, Gösta Ekman, Rolf Lassgård och Stellan Skarsgård.
Mikael Nyqvist, Mikael Persbrandt med flera är också bra, men de spelar i stort sett samma karaktär hela tiden.