God Morgon 5 juli
God Morgon Peter och alla andra när ni droppar in!
Hälsa roboten från oss 
Och så var det arbetsvecka igen, pust!
Ja, har faktiskt inte mer att säga just nu… Ni får ha en bra dag!
Peter o Bergspuman o ni alla andra Ha en fin o trevlig dag…
Vilken fin bild Peter…Så hoppas jag att Barn o Fru får en rolig dag..
Sol har vi här o jag gör som vanligt så lite som möjligt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Första semesterdagen. Började dagen med en joggingtur med vovven och nu en kopp kaffe på altanen. Är glad för min lilla bärbara dator
så man kan förena nytta med nöje och sitta ute "tillsammans" med er.
Ha en härlig dag 
Zabelle
God morgon på er alla!
#0 Visst kan de ta betalt Peter ..alla nöjen är dyra nu för tiden.
Vilken fin lilja.
#2 Vila Chik..vila!
#3 Jag tog ut min bärbara en gång men såg inget ute!
Ha en härlig och solig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, här är det konstigt väder. Varmt och mulet. Nu får ni ha det så jättebra, jag kommer att sakna datorn och er
. Kanske tittar jag in någon dag. Annars ses vi kring den 20e. Nu ska jag bort och läsa böcker, promenera, äta gott, simma, njuta och ha det skönt. Önskar er detsamma!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla från ett varmt men mulet Göteborg.
/Maria

Godmorgon från ett regnigt varmt norrland.
God morgon!
Här är det sol från en molnfrihimmel!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här är det också arbetsvecka. Vill så gärna vara ledig i det fina vädret, men det är denna och nästa vecka kvar. Sedan kommer det förmodligen dåligt väder.
Godmorgon på er!
Här är det mulet men det gör inget solen kommer tillbaka 
Önskar er alla en härlig måndag och ni som har semester njuuuut!
" Var nära naturen - var när dig själv "
godmorgon på er!
Ännu en solig dag, äntligen efter den långa kalla vintern..men jag måste erkänna att det är härligast att sitt under ett parasoll!

Godmorgon!
The och fadda skorpor till frukost. Trodde att brödet vi hade skulle räcka… Varför glömmer jag alltid att tonårsgrabbar äter abnormt mycket och inte tänker på att det ska räcka till alla?
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#12 De slutar inte att äta heller sedan de blivit vuxna!
När jag ska bjuda mina tre bröder på middag måste jag alltid göra extra mycket mat, det är ett gäng vargar helt enkelt!
Och blir det någon rest, så äter mitt matvrak till särbo upp det!

God förmiddag.
Har bytt ut min gateway och fixat med diverse under morgonen.
Solen skiner emellanåt. Men det är bra med några moln också.
Ha en bra dag! Vi ses framåt kvällen.
Godkväll!
Tillbaka till vekligheten efter tre dygn unde presenning i skogen bland knott, mygg. o massor av fästingar. Men ett härligt väder.
Själv har jag duschat och lilleman har fått en ett riktigt bad med ohyreschampo.
Nu blir det en god kall öl under kvällen. 
Ha en fortsatt skön kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hejsan!
Så har man arbetat färdigt för denna gång, och ser fram emot några lediga dagar…
Ha en fortsatt fin eftermiddag och kväll!
Godkväll Kära vänner..
Ja Peter, det är dyrt och hälsa på kusinerna 
Har inte varit in på ett tag, men nu gör jag debut ikväll i sommarhettan. Armbågarna halkar runt på bordet nu när jag skriver :-)
Idag har jag haft huset fullt med barn, först kom min systerdotter med sina tre barn. Fick läsa böcker, trodde inte tre-åring hängde med i Emilboken så jag sa att nu är det en auktion som Emil ska på..sa aldrig namnet på en gång…du menar Backhorva sa han direkt.
Roliga…ja man har fått tagit fram barnet isig idag och det behöver man. Vi har trätt smultron på strå och matat kaninerna. Snuttan älskar smultron…men inte kaninen Frida.
Sedan efter maten kom min svägerska med barn, vi pratade om min svåger och begravningen som blir på fredag. Då sa den minsta på tre år att kan man inte köpa en ny Jörgen. Vilka bra tankar de har de små liven…
Ha en fortsatt fin kväll…skönt att du blir lite ledig nu Sisa.
Kramar från Jile