Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 331 ggr
chik
0

God Morgon 20/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag först!!!..

God Morgon upp med dig..Hej…

Ha en finer dag..

Önskar jag-Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon chik och alla andra Glad

önskar er en skön söndag!

Cristine
0

God och sen morgon Chik, Nillan och alla andra!

Jag har fått sömnsjukan tror jag..

Molnigt men det ser inte ut att bli regn.

Svårt skriva med katt som går fram och tillbaka.

Ha en härlig söndag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

God förmiddag!

Här har det regnat på morgonen. Fortfarande grått.

Ska bara vila o ta det lugnt i dag.

Ha en skön söndag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Även om den är sen, det verkar den vara för alla härinne idag…men det är ju söndag! Solen lyser med sin frånvaro, idag blir det ett besök hos vår sonsambo som fyller år.

Ha en skön söndag!

[Asta]
0

Här är en till som är sen, som Christina tror jag att jag fått sömnsjuka.

Indiania
0

God förmiddag!

Önskar er alla en underbar söndag! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Mulet med någon solglimt nu och då, nederbördsfritt och ganska behaglig temperatur (för mig) 15 grader i skuggan.

Det blev ett dramatiskt uppvaknande i morse. Skatorna väckte mig med ett förfärligt kackalorum och jag insåg att det måste ha hänt något speciellt. Tittade ut och såg en skata slagen av en duvhök under fågelbordet.

[Asta]
0

#7 - ja skatorna kan verkligen låta. Häromkring vet vi direkt när det är en katt på gång. Åtminstone under tiden skatorna har ungar.

Toyan
0

God förmiddag allesammans!

#2 Söt katt Cristine, vill nog hjälpa matte, eller kanske göra ett eget inläggSkrattande

Blandväder här idag, blir kanske regn senare idag.

Måste ut och ta en promenad och njuta av grönska och fågelsång, för övrigt blir det en lat dag.

Ha en jättefin söndag allihopaGlad

Bergspuman
0

God morgon!

Igår hade jag en sädesärla som sjöng ihärdigt strax utanför balkongen. Jag gick ut för att se efter, då såg jag att den hade suttit på min balkongstol!!! Den flög sin kos när jag kom förstås.

När jag precis flyttade in, satt en koltrast på taknocken till huset (jag bor högst upp) och sjöng hela sommaren. Det var där han bodde. Jag var bara bihang Glad.

Gjorde all mat för bjudningen igår, så idag är det lite städa och ställa i ordning innan gästerna trillar in vid 17-tiden. Hoppas regnet håller sig borta så man kan sitta ute!

[Spanaren]
0

Hej svejs Kyss

Vaktat på knipan idag och nu är nog alla över vägen och i ån. Gjorde en övning inne på healing om hur många det var, så jag säger det inte här inne Flört

/kram Spanaren

aggeelin
0

Godkväll, har varit på träningen och kom nyss hem. Skönt. Har fortfarande besök så nu ska vi äta rester från igår.

Ha det !

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet