Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 482 ggr
[GunillaF]
0

Var är Maggan?

Det är länge sedan jag såg till Maggan, vår Sajtvärd, här inne!

Visserligen var jag borta härifrån förra helgen så jag kanske missat något. Hon är väl inte sjuk?Skäms

[Sisa]
0

Tror inte hon är sjuk…hade visst mycket att göra. Och det har vi ju alla emellanåt. Hon är nog snart tillbaka igen, hon vet ju att hon är saknad…Glad

Cristine
0

Nej då hon har bara lite time of, hon har haft och har så mycket att göra nu med hus och stuga och allt det där! Ingen fara på taket!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Ok. Vad skönt att hon inte är sjuk iaf.

Mycket och göra har vi som sagt. Jag minns förra våren när värmen kon och det blev "tvärtomt" härinne. Då var det så att man började fudera om iFokus låg nere.Glad

zabelle
0

Det börjar märkas redan nu tycker jag, lite tystare än vanligt.

Zabelle   

Cristine
0

Ja jag håller till i trädgården, jag åt där och sedan somnade jag i gräset så nu är jag brun i halva ansiktet. Väldigt snyggt….

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Jag har också undrat var hon är, men det var ju bra att allt är i sin ordning Glad

chik
0

Bra Gunilla att du fråga.För jag har också saknatt henne

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Jag är heller inte lika mycket här…men vädret är så fint, måste njuta lite av det också! Och det viktigaste är väl, att vi inte glömmer bort varandra, eller hur…Glad

[peter54]
0

Självklart måste man vara ute mycket nu, men jag är lite rädd för solen efter vårvinterpärsen, så jag försöker jitta skugga för mina aktiviteter, vilket inte alltid är helt lätt.

Hoppfull
0

Solen sa ni… hm, den känner iv knappt till här… Obestämd Oskyldig

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Bergspuman
0

Sol, nä. På jobbet muttrar personalen nere på vårt lager i Helsingborgstrakten och tycker att Sverige vänt på sig. Tokigt att det är typ 4 grader varmt på Öland och nästan 30 uppe i Haparanda!

[Sisa]
0

Kollade vädret…följande tre dagar ska bli +25 till +30 grader…Kan det vara sant…Obestämd

chik
0

Sisa!!Det är sant.Vi har haft sommar väder här i dag. ca 25+ o vindstilla…Det du!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Här har vi inte besvärats av nån rekordvärme precis, +18 grader, och solen har lyst…..med sin frånvaro!  Tungan ute

Regnade mitt på dan!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

15 grader som mest och lite lite sol. Cool Blir varmare i morgon…

Zabelle