Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 1291 ggr
Cristine
0

Löst eller tight.

Hur gillar du att gå klädd, ska det vara vida lösa kläder eller ska de framhäva din figur.

Jag använder tajta byxor men löst upptill eftersom jag förlorade figuren förra sommaren

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag använder både och. Men aldrig vida byxor. Jag gillar när de sitter åt lite lagom.

Branneli
0

Lösa tröjor & någorlunda tighta jeans .

Bergspuman
0

Gärna tajta tröjor. Men helst inte tajta byxor, vill ha en liten rörelsefrihet och är rädd för att det spricker.

Loucar
0

Det varierar.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Maria
0

Så löst som möjligt. Hatar att använda BH. det gör jag bara på jobbet eller om jag ska på "kalas"

/Maria

[MargaretaA]
0

Ungdomens tighta jeans har bytts ut mot mjukisbyxor med resår i midjan Rynkar på näsan

[Sisa]
0

Vida, lösa…min figur är inget att framhäva…Flört

Mammzing
0

Det beror på.
Oftast tights och nån tunikatop eller så.

Den här tiden på året försöker jag alltid komma iform till bikinisäsongen.
Har en liten bullmage mitt på sådär.

Svärsonen brukar le och säga :
DU KAN JU STÅ I VASSEN!

Tack…..

ANNIA
0

Vida. lösa, mjuka kläder.

[Asta]
0

Jag gillar löst sittande kläder, men borde se till att använda mera tajta kläde. Lätt att missa extrakilon som kryper på när man ha lösa kläder.

[Sisa]
0

# 10

Men också skönt, att slippa visa dom…Tungan ute

[Asta]
0

#10 - jodå, det är helt sant - men till sist blir det lite av en ond cirkel tycker jag. Åtminstone för mig.

zabelle
0

Jag använder gärna tajta kläder eftersom jag är liten och smal. Stretch jeans är perfekt för de sitter åt men spänner inte.

Hemma är det skönt att ha mjukisbrallor och nån varm go stortröja.

Zabelle   

AnnL
0

Använder tajta kläder eftersom jag också är smal.

Hemma. Träningsoverallsbyxor o en tröja.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[peter54]
0

Jag använder bara kläder som jag kan röra mig ledigt i. Sitter de åt får jag spader, särskilt otrevligt tycker jag att det är med kläder som ligger emot halsen.

Följdaktligen går det åt stora storlekar trots att jag inte väger mer än 75 kg och är 182 cm lång. T-tröjor måste ha maximalt många X före bokstaven L.

Mjukisbyxor har jag nästan slutat med helt. Det är så svårt att hitta några som passar. Om de är lagom vida runt benen och tillräckligt långa, brukar jag få in en person till i byxorna i midjan.

[MargaretaA]
0

Du och jag peter. Jag gillar också många X framför L. Ju fler desto bättre Tungan ute

zabelle
0

#16 Gillar också X… fast då framför ett S Skrattande 

Nu har de ju ändrat på alla storlekar så det som tidigare var 32 är numera större och motsvarar 34/36 och 34 motsvarar 36/38. Det är inte många ställen som har st 32, men däremot en hel avdelning för stora storlekar.

Zabelle   

[Asta]
0

#17 - och jag som tycker tvärtom. GladNär det är rea finns det bara små storlekar kvar.

[Sisa]
0

Jag tycker också att alla kläder är för smala, små och tighta nuförtiden…Antingen tror man att det bara finns smala människor…eller så är det jag som vuxit…Flört

Mickelberg
0

Jag har tajta kläder då jag har kvinnliga former som jag vill visa.

aggeelin
0

Jag tycker om byxor som sitter på plats, dvs ganska tighta, även om jag sen har en tunika utanpå ska byxorna sitta fint…. mjukisbyxor har jag sällan haft, men gärna leggings till tunika. Upptill kan det få vara tunika,eller t-shirt och kavaj, tröja, skjorta… Och trivs även i kjol som jag gärna har

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Lagom är bäst! Men på senare tid så har det blivit tajt i midjan..Obestämd

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Rasmusmatte
0

Tack och lov finns det tajta kläder som är töjbra så det ena utesluter inte det andra. Prisar stretchjeansGlad

aggeelin
0

Ja stretch i jeansen är ett måste!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Pirkkolino]
0

Jag gillar mest tajta kläder. Glad Ibland känns svårt att hitta så små storlekar som blir tajta på mig.

zabelle
0

#18 Hojta när det är rea nästa gång så kommer jag Skrattande Här hittar jag massor i st 36 och uppåt men ingenting i 32. Är man som jag 156 "kort" finns det inte mycket. (om man inte vill handla på barnavdelningen och då få små söta applickationer med nallar och Fjärilar på köpet)

#25 Tack o lov för jeans som finns även till små smala människor.

Skor och sandaler är inte heller lätt att hitta i storlek 34-35. Det finns visserligen affärer som säljer små och jättestora skor, men då kostar det mer än dubbelt så mycket som i en vanlig skoaffär.

Zabelle   

[Sisa]
0

# 26

Är du sååå liten, Zabelle ?  Glad

Hoppfull
0

Jag har alltid tyckt illa om tighta kläder. Tjock eller smal så känner jag mig som en stoppad korv när jag har saker på mig som sitter åt.

Numer är min rygg så överkänslig med så den klarar inte ens en resår som sitter åt utan att börja krampa i muskulaturen. Så det måste vara löst och snällt för min del.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#26 Då har du samma problem som min dotter Zabelle, mest med skor då hon har 35. I kläder har hon 34-36 så det är lättare. Min dotter är bara 150 lång.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

#27 liten men ettrig Tungan ute

Zabelle   

spikes
0

Här har jag blandat mellan tajt och löst,däremot har jag skoproblem,36 i skostorlek och man är hänvisad till barnavdelningen,och hittar jag något där så får jag oftast ta bort detaljer som rosetter och annat på skorna,det är snart dags igen,har kollat efter högre gympadojor som jag behöver för att gå stadigt,men jag antar att jag hittar dem på barnavdelningen också,förra året hittade jag ett par vita men rött vitprickigt inuti,så det gäller att ha byxorna utanpåSkrattande

Toyan
0

Jag är smal och inte så lång, lagom tajt och lagom löst, gillar tajts och tunika.