God Morgon 10/5.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God dagens på er ut i etern.
ja då var det måndag o det ser ljust ute här i N.Halland.
Lite musik när ni skriver er God dagens hälsning.Man kan ju lysna medans man scrollar ner åt.
Lena som önskar er en bra dag…
Lena.P är jag i verkliga livet.
godmorgon Chik och ni andra 
ha en fin dag !
Godmorgon,
Trött, skulle lätt kunna somna om 
Här är mulet och det har regnat, det ser ut att bli dagens väder.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Helgen har varit väldigt solig och varm men nu hänger regnet tungt ovanför huvudet.
Jag hade hoppas få läsa om allt vad ni haft för er i trådarna i helgen men konstaterar surt att det fortfarande är omöjligt att komma åt "äldre" inlägg.
Ha en bra dag alla!
God Morgon 
Blött idag, men det var lovat skitväder i helgen, vilket uteblev, så det var bättre att blötan kom idag tycker jag.
Inte nog med att det inte går att komma åt äldre inlägg, det går inte att redigera sina favoitsajter heller.
God morgon, jag ser att min GMtråd som jag elaborerade i natt har försvunnit ut i etern och en del gammla har poppat upp i stället. De har gjort ett försök att ställa allt till rätta. Önskar er en bra dag.
Amazonas på våren.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#3 - har du haft soligt i helgen???
AVUNDSJUK. Vi har haft riktigt, riktigt uselt väder i helgen. Och jag börjar bli riktigt trött på den här sk våren. Har suttit och jämfört bilder på förra året och vi var MYCKET Längre komna då.
Idag var det extra tungt att gå upp. Vet inte varför, men det var det.
Godmorgon
Helgerna bara försvinner och vips så sitter man på jobbet igen. Hoppas ni får en härlig dag vad ni än hittar på med.
Zabelle
Godmorgon!
Nya trådar försvinner, och gamla kommer fram…det är sej inte likt här på LK…har säkert missat en massa!
Åker och jobbar snart igen, och önskar er
en fin dag!
Hej!
Sol idag också och dessutom så lovar dom påfyllning av värme … kan det bli bättre?
#0 Tack Chik för bra musik … jag njuter *ler*
Ha en bra dag alla/ kram Spanaren
Godmorgon på er!
Hoppas ni haft en fin helg, det har jag själv haft.Solen är framme och här blir det bl.a långpromenad.
Har fått låna en bok " Hästpojken " skriven av:Rupert Isaacson.Det är en sann bok om en son som fått diagnosen autism, en mycket läsvärd bok. Den kommer som film på TV1 nu på tisgag kl 22, har ni möjligheter så se den.
Ha en härlig start på veckan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon,
Bara en snabbis. Helgen var bra, tyvärr krånglar ryggen igen. Det räckte med att vrida på sig i sängen imorse för att det skulle knäppa till. Blir tokig på detta!
Ni andra önskas en skön dag med allt ni tänker hitta på!

God middag på er allihopa!
Helgen har varit lugn, vädret sisådär, rätt varmt igår men idag är det grått och snålblåst.
Nu ska jag strax åka till jobbet, önskar er en fin fortsättning på dagen.
#11 Hoppas din rygg blir bättre Bergspuma. Kram/ Toyan

God eftermiddag!
Min helg har jag tillbringat med att läsa ut en bok på 700 sidor. Min man har bara puttat lite på mig ibland för att se att jag fortfarande var vid liv…Vädret har varit kasst så det fanns inte så mycket annat att pyssla med förutom det vanliga; promenader med vovven, mat och disk…
Jobbet har rullat igång ordentligt så nu är det äntligen full upp!!
Puman, jag lider verkligen med dig. Hoppas du kommer tillrätta med ryggen snart!
Spanis - du gör mig glad ;)
Fortsatt trevlig måndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej igen en snabbis,
Tror nog jag ska få fason på ryggen. Har idag varit hos husläkaren, han sjukskrev mig på 25% 3 veckor framåt. Kommer att göra gott att få minskad belastning under en tid och hinna vara utomhus och röra på mig och utföra ryggprogrammet. Behöver så väl bygga upp mig igen.
Och förmodligen undvika att sova i soffan när särbon är här, undvika att ha intensiva vuxenlekar med honom när han är här, pust…
he he…
Elpida, 700 sidor på en helg? Det var bra jobbat! Någon du vill rekommendera?
Ha en bra måndagskväll!
Godkväll!
Har varit en dag med lite sol men ganska kallt.
Har varit igång hela dagen. Först en väninna på lunch, sen till en annan väninna närmare kväll och klippt hennes gräsmatta. 
Ha en fortsatt trevlig kväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godkväll…här har man en förkyld dotter som är hemma. Har varit ut med grannens små vovvar och mammas lilla vovve så idag har man fått motion.
Rivit lite i hallonhäcken, sönderriven på armarna såg jag sen. Nu tycker jag att det kryper på hela kroppen av fästingar.
Intressant bok Indiania, kul att den kommer på tv.
Tråkigt med din rygg Bergspuman..ta särbon till att leka kiropraktiker istället, eller det kanske det var den leken ni lekte.
Kramelikram och sov så sött allihopa.