Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 674 ggr
aggeelin
0

I natt jag drömde...

Vad tänker ni om den här drömmen, jag har funderat mycket på hur jag ska tolka den…

Jag kommer ihåg från att jag tydligen var hos veterinären med "lilla" katten Charlie (en cornish rex). Veterinären undersökte honom, jag tittade på och helt plötsligt såg jag  hur vet slet huvudet av Charlie och sa, ja han hade något konstigt i halsen som inte kan botas. I det samma som vet sa så, så kastade han Charlies huvud på golvet och kroppen låg kvar på undersökningsbordet!

Jag blev först alldeles chokad. Många tankar for genom huvudet och jag blev så ledsen… Gråter Så sa jag, men hur kunde du? Ja, det fanns inget att göra sa vet…

Sen kommer det som  i drömmen blev ännu otäckare än att C fick huvudet avslitet. För vet sa, det kostar 4400 kr! Jag försökte komma undan det orimligai detta med att säga att jag skulle betala "därute".Vet sa att det är min mamma som sitter därute så du kommer inte undan att betala! Jag vill ha pengarna NU! Du kommer inte ut förrän du har betalat!

Det hela var en  mycket obehaglig dröm… jag var mycket glad att vakna och att Charlie fanns där i sängen. För det här var en mycket realistisk dröm.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

Fy så hemskt…Huva…tur att det var en dröm…

Jag är inte rätt person, att tyda drömmar…men skulle vara intressant om någon annan kan…Gråter

aggeelin
0

#1 ja det var riktigt läskigt… så mycket tok som kan hända i dörmmar…

Cristine
0

Jag försöker få tag på Choklad som är duktig på drömmar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

#3 Tack låter spännande!

[Sisa]
0

# 4

Ja…hoppas Choklad kan hjälpa dej att tyda drömmen…

penke
0

..drömmar,
behöver inte vara helt ..logiska

inte riktigt om ..drulliga hantisar o skenade utgifter..

eg. mer om en värnlöshet o att du inte kan skydda de dina..
..å nästan SKALL skämmas för det ..(sänk garden än mer
inför nästa attack)

budskap:stå upp och möt!
(du behöver inte attackera,när du står upp stark!)

svamlar
penke

aggeelin
0

Jaa du penke, på något sätt låter det som en bra förklaring… Glad. Drömmar är något som jag ofta kommer ihåg och ofta är de roliga, som om jag roar mig själv i drömmen, som en film

[Sisa]
0

Skönt att de flesta drömmar är ljuva och härliga…även om det emellanåt dyker upp en och annan mardröm…Skäms

[Asta]
0

Det kan ju vara något sådant som att du medvete eller omedvetet oroat dig för att din katt ska bli sjuk och funderat på att det då kanske skulle bli för dyrt med veterinärkostnader.

penke
0

åhh,kul att min fundering gav dig något,på något sätt :- )

jag har oxå sågottsom bara roliga,feelgood-drömmar..
ibland,kan jag oroa mig att det är kompensation för brister IRL Skrikandes
*skratt*
(förlängning av IRL.låter bättre) *ler*

penke

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

aggeFörvånad Vilken mardröm..tolka-Kan inte jag..Men jag vet med mig själv att det lilla jag har i huvudet arbetar när jag sover.O är man i Obalans så kan man få ruggia Mardrömmar..Tror jag…..

Barn som håller på o lära sig livet. Har ju ofta Mardrömmar som är så verkliga för dom…

Men nu är detta bara mina tankar.Inget att ta till sig.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

# 11

Vilken söt bild, Chik!

Och Du…här tar vi till oss allas tankar…Du tänker jättebra om detta!  Kyss

Choklad
0

Vad har du sagt eller gjort som har sårat någon så att det inte går att förlåta?

För att försöka få förlåtelse, så kan du se problemet ur olika vinklar.I detta finns det många sådana, det som är jobbigast kan vara att inse dem, men jag tror att du vet.

Med andra ord att du lär känna dig själv.

När du har kommit på vad du gjort för fel, så kan du pröva att få förlåtelse igen.

"det är aldrig ens fel att två är ovänner"

Du söker skydd hos din mamma, dvs du känner dig rädd och osäker i denna situation.

och detta problem tar energi i mängder från dig just nu, du behöver få det ur världen.

Kram och lycka till!

Glad

U R us

aggeelin
0

#13 tack för  tolkning som jag funderar över… Mmm funderar… det enda och som inte kom upp som det första är något som har att göra med min son. Det har jag vridit och vänt på mycket, tror egentligen inte att jag kan göra något mer där… utan att bollen ligger hos honom, så jag funderar om det är något annat som ligger mer dolt för mig.

Om jag ska tolka det du säger om min mamma, så är det svårt. Jag har aldrig vad jag själv vet kunnat söka skydd hos min mamma… men rädd och osäker kan jag känna mig ändå… hmmm

Hur tänker du om det jag skriver nu?

På något sätt så säger mig Penkes tolkning mer… men som sagt jag ska fundera mera över detta. Tack!

Choklad
0

din mamma är du själv, som känner att du behöver skydd, du gömmer dig inom dig själv för du vill eller kan inte hantera situationen som du nu ställs inför, därför känner du dig utsatt och vill gömma dig.

Fundera lite mera på sonen, och om allting bara är en persons "fel"…Glad

U R us