Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 322 ggr
[GunillaF]
0

Ny planet hittad

… med jordisk temperatur! Glad

Cristine
0

Det är alltid kul när de hittar något nytt. Jag har min dotter som kommer med info så jag är mycket välinformerad om vad som händer däruppe.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aksaz
0

ja jag hörde det ,såg ni programmet om hubbel?

[GunillaF]
0

#2 Neej, såg inte det. Du får gärna berätta! Glad

[MargaretaA]
0

Intressant, Jag visste att man hittat planeter runt andra stjärnor än solen men inte att det var så många som 400… och alla dessa efter 1995 Förvånad

Indiania
0

Dt är spännande med den nya " varma " planeten, hörde det på radion. Undrar hur mycket levande varelser vi har där uppe? Det finns ju många outforskade planeter.

" Var nära naturen - var när dig själv "

aksaz
0

hubble programmet pratade vilka steg i att förstå saker på cirka 20 år har allt detta skett ,dom har nu kommit så pass långt att dom kan se slutet på allt universum kommer inom tid gå under  ,men det kommer det ett program om i vår ,jag tänkte tala om våran färg på blodet i våra kroppar ,den kommer från järnet det är alltså järnet som har gett oss den röda färgen på vårt blod det här berättades i hubbel programmet och ger en litet hum över hur svårt det är att greppa över det här ämnet och man får inte tänka för mycket på det ,blodets färg ja har naturligtvis skett över gigantiska tidsåldrar för att kunna gett oss det här ,hej