Alla färger.
Jag tror jag har haft alla färger i håret man kan ha till och med rött. Kom att tänka på det när det här fotot poppade upp. Alla variationer av blont, brunt, kolsvart grått. två nyanser av rött. Jag tror inte jag hoppat över någon.
Hur många färger har du haft.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är ju cendré färgad och brukar ha ljusa slingor. Har färgat håret brunt en gång. Vad jag ångrade mig trivdes inte i brunt. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tål ingen färg nu för tiden så det är en grå råtta som ni brukar prata med *jätteskratt*.
Kärt barn har många färger i sitt hår/ kram Spanaren
Jag trivdes faktisk i alla färger men svart tror jag att jag gillade bäst. Jag hade svart page ett tag. Det passade mej bra eftersom mitt utseende är ganska latinskt.
Det naturliga mörkblonda. Sedan naturliga grå slingor. Sedan det onaturliga mörkblonda man köper på affärn för att dölja det grå.
Nu orkar jag inte bry mig länge. The first scratsh is the depest.
Blont, svart eller rött? aldrig på en kofot 
Det är kul att byta utseende Maggan.
jo jag vet att många tycker det. jag har två döttrar och tre brorsdöttrar 
men jag har alltid känt mig mest hemma med det mörka. jag vill gärna kunna passera spegeln och veta vem det är 
Fast det blir svårare och svårare ändå numera 

Jag har haft blått, lila, rött, mörkt, svart osv. Fast sällan hela håret med de mer extrema färgerna, då har det varit breda slingor eller hela luggen t.ex. För att kunna använda färg på mig måste man först bleka håret i många omgångar och ändå tar färgen ganska dåligt
men kul är det! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Vilken härlig bild, Cristine…Jäktad mamma med sina barn, fast jäktad på det där gammalmodiga viset, eller…
Jag har alltid varit blond. Nu gör jag blonda slingor, för att bevara det blonda. Har varit lite feg för förändringar, till skillnad mot min dotter…

Wow, vilken snygg bild! Älskar färger i hår!
# 9
Fast mamma var inte så glad, kan jag säga….
#8 Vilken söt tjej och vilken urläcker frisyr och färg … wow!
/kram Spanaren

Är det din flicka? jag skulle vara urstolt om det var min unge 
Jag är mörk, provade med lite åt det röda men huvva!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag har nog haft alla tänkbara färger. Det "värsta" var svartlila!
Det är kul att färga håret!
Är naturligt kastanjebrun, dvs.s brunhårig med ett kraftigt rött inslag. Många frågar HAR DU FÄRGAT HÅRET när ljuset faller på det, men nej, det är min egen färg. Men visst har jag ändrat färgen ibland. En gång en mörklilaaktig mörkbrun ton. Den passade inte alls. Usch. Flera gånger varierande rödbruna nyanser. Två gånger har jag gjort ljusa slingor men håret for illa av det… Nu sist tonade jag det nästan svart faktiskt haha. Det var kul! Trivdes som svarthårig.
Men lutar åt att det får gråna på i sin egen takt och sen tonar jag det grå-silvervitt i lite eleganta slingor eller så :-).
Jättefin flicka du har Sisa.. njae inte jäktad precis men jag hade tänkt sminka mej lite i bilen och han tog fotot när jag såg ut som värst.
# 12
Ja…det är min dotter. Hon var 16 på kortet, nu är hon 21. Klart jag är stolt och numera är håret mörkt violett…
..fler än jag kommer ihåg..
född mörk
sedan illblond
via difus
till mellanblond
med avbrott för både blekning
och bruning (slingor)
numera spontana gråslingning,här o där..
penke
tycker det är kul med hår
o ,,spontana färger som Sisa´s dotra *ler*

Har provat alla färger, en gång hade jag färgat håret väldigt rött och då sa min kära mor " vad har du gjort? det ser ut som om du har eld i håret" Jag som tyckte det såg så häftigt ut.
Numera har jag många blonda slingor.