Wow, vilken dag
Berocca, släng dig i väggen säger jag - en sån här dag är bättre för sinnena och kroppsfunktionerna än vilket vitaminpreparat som helst.

Vi var ute på en lunchpromenad hela familjen, så härligt väder, soligt och nästan plusgrader trots att det var minus 12 i morse.
Vi fick en "störkspatting" av en granne och den har genast blivit en favorit hos ungarna.

Visst är det underbart med spark? Jag måste skaffa mig en…
Vi har suttit ute och grillat korv till lunch idag i solskenet, först hundpromenaden och sedan sitta ute och bara njuta och äta nygrillad korv. Jag håller helt med dig peter, släng er iväggen både vitaminer och lyckopiller 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag har också vistats största delen av dagen utomhus.
Härliga tider…ljuvliga tider! 
Vilka fina bilder. Du har fått med både den vackra omgivningen, lyckan över promenaden och dagens medelpunkt..sparken!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Såg så härligt o trevlig ut…
Det var så härlig här med..jag o mina hundar min väninna ut i vican hah-haa jag bor ju där.
Ps .förs trodde jag att du Peter har varit o filmat här..för vi har också såna byggnad som bilden 2 och i 3 trodde jag att det var min katt..
Åååå vilka härliga bilder
och vilka härligt rödblommiga barn!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Peter med Fam.Vilka härliga bilder.Jag njuter med er…Har mitt ställe där jag sitter o njuter,fast den ena hunden vill att det skall hända saker hela tiden.
Vist är vädret vackert.Rent o vitt o fint….
Vi hade 20- i morse o i solen en stund i dag hade vi 15+. Skönt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Avundsjuk är jag!
Jobbat hela dagen och inte kunnat vara ute nåt!
Men man kan ladda batterierna genom att titta ut.
Man märker att det vänder.
Ja bättre bildbevis på en skön vinterdag går väl knappast att få?
Här har dagen ägnats åt att förse våra vilda djur med mat.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Härliga bilder peter!
jag har inte kört spark sedan jag var barn i Lappland. Här i södern är det så sällan sparkföre så det är ingen idé att införskaffa ett sådant fordon. Men dom är hemskt roliga när det funkar.
Vad jag blev glad när jag såg Dina foton Peter. 
Var rädda om varandra
Det blir kanske lika fint i morgon och tack för fina bilder peter! 
Lika soligt och blå himmel som hos oss 

Oj, vilka barndomsminnen jag fick när du skriver Sparkstöttingrace
. När jag var liten samlades vi i hembyn och hade tävling varje vinter - familjevis. Man hade en liten sträcka man skulle köra stafett på - hur kul som helst.
.
Vår spark gick sönder för två år sedan och sen har det inte blivit att vi skaffat nån ny
, i år hade det ju faktiskt funkat riktigt bra att köra!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tack Peter för underbara bilder 
Det strålar lycka & livskvalitet 
Härliga bilder här…man blir så glad. Tror att våren är på gång, och hoppas denna dag blir lika underbar…
#23 Tack. Sån tur har vi inte, idag är det grått och minus 15 grader här, så det var tur att vi tog så väl vara på gårdagen.

Idag är det mulet….
Härliga bilder. Hade också en härlig dag igår.. Var ute och njöt av solskenet liksom många andra.. Mys..