Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 558 ggr
Cristine
0

Vad plockar ni fram?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när vi alla mer eller mindre är instängda i våra hus/lägenheter så håller många på med sina hobbys eller spelar spel med barnen. Jag såg Hoppfull och hennes familj måla för fullt i går och Mammzing sitter vid vävstolen. Berätta!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

BöckerGlad

/Maria

Bergspuman
0

Korsord. As always. Ha ha. Har alltid säkert en 4-5 tidningar på gång. Gud förbjude att jag inte hade dem Skrattande. Och så mitt älskade piano. Sitta och öva på den senast inköpta, överdjävligt svåra Liszt-saken. Läsning som god trea!

Är särbon här, så blir det vuxenlekar hi hi.

chik
0

Jag känner mig inte insnöad.Utan här blir det som vanligt…Ingenting utöver det vanliga.

Jo mera Jobb,Skotta!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag läser böcker. #2 Åh spelar du Lizt, tycker mycket om hans ungerska danser och liebestraume Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Branneli
0

Idag blev det en rejäl sovmorgon, somnade kl 4.30…kunde inte somna.

Har kollat lite på denna apparat. Pratade med kompisen,som behövde en adress.

Men korsord, mina dagliga övningar & idag är det fotboll hela em på tv;n….

I mitt nuvarande  (tillfälliga) liv så är det ingen stor skillnad, angående #0…Jag får klä på mig lite mera, vid min promenad.

penke
0

averkar en hoper ..skabara.skabara´n
plock,städ o sortering
skotta blir det snart
och ska kolla med (90åriga)grannparet om de oxå behäver nå´t från affären..

korsord o läsning finns ju alltid som väntar
och stafflit *ler*

penke

Bergspuman
0

#4 Yes, spelar just nu en ungersk fantasi av honom för piano och orkester. Den är inte särdeles lätt, jag får kämpa grymt för att läsa notskriften och begripa hur det ska spelas. Liebestraum nr 3 har jag lyckats spela, den är hur fin som helst!

Snön rasar … dags för två andra hobbysar, träning på innecykeln coh sedan bada!

chik
0

Bergspuman!!Jag är Impad, av vad du kanTyst

Motion-Kan du komma hit o skottaFlört

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elpida
0

Idag har minstan haft en kompis hemma så vi har bakat och de fick hjälpa till att laga maten - jösses vad de åt sedan. Nu när dammsugning, diskning mm är avklarat ska jag umgås med mellerstan lite - vi har fått egentidSkrattande..

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

AnnL
0

Jag läser, lyssnar på musik. Spelar själv lite gitarr o dragspel. Sen pysslar jag mycket med min lille vovve så klart. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[MargaretaA]
0

här gör vi som vanligt. Det finns alltid något att fixa med i huset. Glad

Loucar
0

Pysslar hemma, umgås med dottern, träffar kompisar, släktforskar o hänger med er.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Cristine
0

Har haft främmande och först tappas och sedan två rätter eftersom det fanns veganer. Steken med chokladsås fick väldigt mycket berömd(inte mycket kvar) och grillad lax med gulpaprika/apelsinsås. Försvann likaså. Tårta ovanpå. Nästa fas..ligga på rygg och titta i taket tills det försvinner. Nu..här!Skrattande

Branneli
0

# 13 Låter underbart……Tungan ute

Toyan
0

Böcker och korsord, vad vore livet utan böcker? Tv, dator och korsord kan jag avstå men tänk så mycket glädje en riktigt bra bok ger.

Man gör sig en bild av personer och miljöer och lever sig in i vad som händer, mycket bättre än film är min åsikt.

[Sisa]
0

Jag läser mycket oxå…böcker och tidningar. Håller med dej, Toyan…en bra bok, som inte går att lägga ifrån sej är värd mycket. Ser på TV, stickar, broderar, umgås med familj och vänner är annat jag gör…Fast en promenad, oavsett väder blir det varje dag…Det finns inget dåligt väder…bara dåliga kläder…och frisk luft mår man bara bra av!  Glad

Cristine
0

Tack Branneli! Glad Det var det.

aggeelin
0

Här är vi insnöade vad gäller bil men har "tryckt ut" dörren vad gäller att gå… och har pulsat upp på stan, tre km, på "må bättre mässa", riktigt trevligt. Handlade och bar hem det i ryggsäcken och gjorde god mat. Hade gäster som pulsade hit ikväll… trevligt det också. Men bil, nähä Obestämd

Ta bort snön nu, tack"!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnnL
0

# 18 Förstår hur du har det. Men ändå är det en upplevelse du aldrig kommer att glömma. Ryggsäck med matvaror och gäster som kommer pulsande i snön. Visst har ni haft en annorlunda kväll som du aldrig kommer glömma

Kram.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Skrattande Minst sagt..som förr i tiden!

Elpida
0

Jag äääälskar att läsa en riktigt bra bok, och nu har jag faktiskt tagit mig tid att koppla av med enGlad. Får även lust att baka…det måste vara någon gammal överlevnadsinstinkt som sätter in - att man ska bunkra uppTungan ute.. eller bara för att det är så himla gott ha ha.

Korsord är en favorit men det brukar bli vid jul och på semestern.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Cristine
0

Jag älskar också korsord men har sällan tid.ObestämdGlad

aggeelin
0

#19, 20 … visst är det oförglömligt det här… och det går ju att ta sig både ut och in gåendes. Katterna sitter frågande att det inte går att se ut genom tvättstugefönstret för där täcker snön allt utom 15 dec längst upp…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Asta]
0

Tålamod…