Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 599 ggr
[GunillaF]
0

SMHI varnar

En klass 2-varning är utfärdad för hela landet, av SMHI.

Snökaos på gång.

Läs mer här!

Maria
0

Fy för den lede säger jag…Skrikandes

Finns det något värre än snö och kyla…

/Maria

zabelle
0

Man börjar bli "mätt" på snö och kyla nu.

Då får man ställa klockan lite tidigare i morgon om det skulle ta längre tid att köra till jobbet på grund av snön.

Zabelle   

Hoppfull
0

Suck… nog är jag mätt jag med, proppmätt till och med.

Men det är ju ingen att idé att känna så, snön lär nog komma oavsett. Och vitt och vackert är det ju Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaF]
0

Det kan va bra att vara förberedd om strömmen far.

Försök att ha ljus, batterier i ficklampor och sådant hemma.

Cristine
0

*Suck suck suck*nu kommer bonden att plog över veden igen stackars dottern som blir ensam om att skotta.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

#5 Hon är ung och stark och du min sköna dam, du stannar inne och sköter om dig!

Roarkish
0

Jag älskar snökaos. Det har jag gjort sedan jag var liten. Det var en höjdare när skolan var stängd och mamma och pappa var hemma från jobbet.

Eftersom jag inte måste ge mig ut i skiten till ett kontor numera, så har jag fortfarande stor glädje av snökaos. Härligt att sitta inne, pumpa upp värmen rejält och se på en film eller dylikt.

[Sisa]
0

# 7

Håller med dej…om det finns ström till detta!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inget val..Obestämd och jag som trodde våren var här. Jag såg en jättetor skock sidensvansar igår i rönnen som de tror kommit från Ryssland.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag får nog masa mig ut vilket oväder det än blir, eftersom mitt kontor inte finns i min bostad.

[Sisa]
0

En ännu större anledning till att längta efter våren, Cristine…Flört

Lyssnade på radion nu…Klass 2 varning i Norrland och efter Norrlandskusten…Resten av landet Klass 1 varning…Kommer nog att blåsa rejält, så håll i hatten!…och ta med snöspade, om ni ger er ut med bilen…Ni som kan…stanna hemma…för säkerhetsskull…

Branneli
0

Åh min syster som planerat att komma hem…igen. De andra tre gångerna her det brunnit inne pga vädret…..suck…

Min sambo är inte heller glad, tidningsbud som åker moped ca 3,5 tim/natt. Nu kör han 1/2 distrikt extra med, i en månad. Eftersom jag är sjukskriven….= mer tid utomhus !!

Jaja, tur att jag kan göra lite mer inne nu Glad