God Morgon 24/1.
Godmorgon Chik och nis om kommer in efter hand!
Åh, så vackert Chik!
Även idag är det kallt här, men här inne är det mycket varmt och gott som tur är.
Önskar er en trevlig söndag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon Chik o Tilja och ni andra som ännu inte tittat in!
Här är det -2° och solsken.
Blir skogen i solskenet. Sen börjar buggkursen i kväll efter juluppehållet. Ska bli roligt att komma igång. 
Ha en skön söndag!
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God förmiddag!
Trött efter jobbig natt! Dottern blev dålig och spydde ner hela mattan i rummet så det blev till att ta ut den i snön mitt i natten och sedan vädra så huset liknade ett kylskåp efter det. Nu ligger hon och sover så jag hoppas hon mår bättre när hon vaknar. Det känns verkligen konstigt att kliva upp den här tiden!
Önskar er en skön dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgo på er!
Önskar er alla en fin söndag!
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon på er alla där ute!
Vackra bilder du delar med dig av chik, tack.
Temperaturen har gått upp till- 6,8 och en blek sol försöker komma fram bakom molnen.
#2 Buggkurs låter kul Ann, sätter fart på hela kroppen.
Önskar er alla en riktigt härlig söndag!
God förmiddag.
Här skiner solen och det är bara -5 grader så jag ska ut och gå med hunden. Har bakat lite nu på morgonen!
Ha en bra vilodag!
Godmiddag på er!
Här är -5 grader och himlen är grå…önskar den vore blå…
Här blir det att laga lite mat på em, lägga i frysen och bara att ta av, då man jobbar. Hoppas ni alla får en bra avslutning på helgen!
Go eftermiddag på Er. Tar det lugnt just nu. Ikväll skall vi på kalas. En systerson skall firas.
Var rädda om varandra
Gomidda
Precis inkommen efter långpromenad i solen. Rejält kallt men det är härligt ändå.
Nu blir det middag och sen får man ladda om inför veckan som kommer.
Sköt om allihop!
Zabelle
Hur går det med dina nya arbetsuppgifter, Zabelle…
Godkväll… har lyckats titta in här en stund. Jag säger det igen, vi måste köpa ny dator!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Jo tack Sisa, Det kommer att lösa sig, men kan tala om att det varit en tuff vecka och denna blir säkert värre.
Men man ska ju vara tacksam att man har ett jobb, även om det just nu känns "lite för mycket".
Zabelle
# 12
Jag önskar Dej fortsatt Lycka Till!
#13 Tack!!!! Det känns genast bättre Sisa. 
Zabelle