Öppna dörrar
Det finns två ord som öppnar alla dörrar……Tryck och Dra!
Nu var jag väl rolig?
Nu har reorna börjat och jag är glad att mina barnbarn fick presentkort i julklapp!
Passar du på nu?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej jag passar inte på. jag har redan mer än jag behöver 
Neej, jag springer inte benen av mig bara för att det är rea. Jag handlar när jag behöver nåt.
Nääää jag undviker de när dom rear ut nu.. Ibland händer att jag gå ändå när dom rear. Då kan jag stå stilla och bara kolla in hur dom handlar.
Annars så handlar jag när jag behöver handla något. Men då vill jag veta exakt vad jag vill ha. In i affären Betala sen ut därifrån.
Jag går inte medvetet på rea. Om jag är i stan och det är rea handlar jag sällan något.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
O här kommer jag..-Jag har ju Ge-Kå
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag blir lite stressad av att stå i kö, så jag går sällan på rea. Det blir som #4 Stina skriver - in i affären, ta det man ska ha och mot kassan. 
Zabelle
Jag går högst motvilligt in i affärer över huvud taget och aldrig när det är rea. Jag kan nog säga utan att överdriva att jag aldrig har varit på en rea.
Vi var till IKEA för någon veka sen för att köpa ny säng åt pojken och det var en rent fysiskt obehaglig upplevelse att irra omkring i det nya enorma IKEA-varuhuset i Uppsala.