upprörd!!!
Är jag överkänslig eller???
Naturprogram!!Var det nu om älgen.O det är så vackra djur..
Så har dom lyckats filma en kolon av älgar många som gick på rad o var på väg till kalvplatsen..Sen så visar dom hur dom kämpar för att dom har gått igenom isen 22djur som dör..
-Nu till att jag blir så J..a arg.
Hur kan man bara stå o filma när djur kämpar för sina liv???
Är man djurvän då??
Naturmänniskor som gillar o gotta sig i när det lider.
Är jag knäpp eller??
Någon mer som tycker det är jobbigt +
Vist man stänger av.Men jag har ändå fått med mig en bit…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Nej det är du inte, jag har många gånger haft samma tanke Chik! Fu sjutton alltså.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Du är inte knäpp eller överkänslig, Chik. Du har bara ett större hjärta för djuren, än vad dessa människor som kan göra så har…Önskar man kunde göra nåt. En tröst är i allafall, att det finns också människor som bryr sej. Människor som Du, Chik!
Kram, Ljus och Värme från Sisa
Nej Chik, du är inte överkänslig, du är mänsklig!!
Förstår inte heller att man kan varken filma det eller titta på det. De gånger jag råkat slå på någon kanal som visar när djur lider, förföljer det mig i evigheter.
Zabelle

Nej - jag förstår dig!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Här är en till som till fullo håller med dig och förstår dig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag är likadan Chik! Jag förstår inte att man kan filma när djuren lider.
Med ljus och kärlek... Tina
Jag håller med dig Chik.
Det är lika upprörande att människor tittar på när djur lider som när de tittar på när människor misshandlas och lider. Ingen vare sig vill eller vågar sig fram för att hjälpa!
Svaga människokrakar!
Låt ljuset brinna…för alla djur som far illa i världen.
Den stora tragedin, är inte de onda människornas brutalitet…utan de goda människornas tystnad!
Jag håller med och kommer att tänka på den" berömda bilden" på den brännskadade springande nakna flickan i Vietnamn som kablades ut över världen.
Den fotografen blev världsberömd.
Läste hela historien någonstans. Där fanns två fotografer varav den ena slängde sin kamera tog flickan till närmsta vattendrag/ho/kran (jag minns inte riktigt) och höll hennes brända kropp under vatten och räddade förmodligen hennes liv.
Den fotografen är det knappast någon som minns
/Maria
Jag kan absolut förstå känslan av vanmakt när 22 älgar drunknar, men fanns det verkligen någonting att göra då?
Över 300 renar drunknade ju för inte så länge sen och där fanns fullt av renskötande samer runtomkring, både i helikopter och på snöskoter, men de kunde inte göra något annat än att försöka hjälpa de renar som var närmast kanten.
Vist Peter..Så är det i naturen.
Men det jag vänder mig i mot..Så som Bumbeleboo skriver om vitnamnflickan vilken bild jag kommer i håg..
Varför filmar man.Hur är man i huvudet när man filmar sådant…Det fattar jag inte.
Det är det jag har j..t ont av…Dödskampen..Vet att det är så i naturen..
Som Flickan som bran..Hur är man funtad när man fortsätter o filma.
Håller med. Förstår inte hur man kan filma eller stå och titta på när när djur lider. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Ser man djur som håller på att druckna så hjälper man dem om man kan och inte står bakom kameran och filmar…..Grrrr!!! Håller med din Chik!!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag såg på TV igår…man har skjutit vargar häromkring. Det kan man väl tala om…men varför måste man visa hur man släpar iväg dom döda vargarna? Grymt och ovärdigt…
Helt rätt sisa.
Räker med o säga att dom är döda om man nu vill skryta om det..
# 16
Ja, det gjorde mej så ont att se detta…lika ont som det gjorde i dej, då du tittade på älgarna.
Huvudet säger en sak…men hjärtat en annan…