Godmorgon 2 januari
Godmorgon,
nu är vi två som vaknat! Lätt att bli vilsen på dagarna, men det är ju ännu helg…
Jag hade börjat tro att det var slut med snö, så finns den där…Så glad man blir…Det är så vackert vitt därute!
Trevlig Helg!
God morgon alla!
Vackra bilder att få skåda på med vackra sommarfjärilar och en kärlekskatt … tack för det 
Vi åker till torpet och blir borta i några dagar, i fall ni skulle sakna mig!
/kram Spanaren
Godmorgon!
Här snöar det så vackert och jag är glad att jag kan titta på det från insidan av huset.
Ha det så trevligt i torpet Spanaren!
Önskar er alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Dagens 
Vilken vacker värld det är nu…
Kallt, klart… vitt och rent… härligt!

God morgon på er!
Vilken vacker bild chik. Jag känner solen värma och humlorna surra Indiania. Gosig kisse Sisa.
Ha en riktigt trevlig lördag alla och ta det lugnt när ni kör till torpet Spanaren.
Toyan
God morgon!
Roligt att komma in och se så vackra bilder så jag bidrar med en bild där solen försöker titta fram. Kanske vi får vackert väder idag!
Var uppe tidigt och städade, min ituition säger mej at jag får främmande.
Ha det så bra i stugan Spanaren*5*
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godförmiddag!
Vilka fina bilder. 
Här är det -5° och strålande solsken. Så det blir en riktig långtur i skgen idag.
För övrigt en lugn dag. Tvätta lite och läsa.
Var rädd om dig Spanaren. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God eftermiddag
Kall klar solig dag när barnen äntligen kan åka skridskor. Har varit ute ett par långa rundor med vovven och vinden biter i kinderna, men fint är det. Efter sista rundan satt det fint med varm choklad m vispgrädde på.
Ha en härlig lördag allihop.
Zabelle
God eftermiddag allesammans.
Här är kallt idag - 20! Tur man får vara innomhus.
Ha en trevlig afton!

God eftermiddag på er här har vi drabbats av vintersnuvan jag är på benen än så länge men dottern har totaldäckat i sängen.
Var precis ut och kände på kylan tyckte det var lite lagom kallt.
Ska sätta igång med middagen nu det blir fläskfilé med avocadokräm, lite grönsaker och pommes.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång