Godmorgon 21/12
Godmorgon Zabelle och alla andra!
Hoppar in och vill önska er alla en finfin dag! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er
ha en riktigt skön dag
God morgon på er!
Det snöar för fullt med stora härliga flingor så det blir en vit jul i de flesta delarna utav Sverige. Härligt! Idag blir jag nog så illa tvungen att åka och handla.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Springer förbi och säger GOD MORGON!
God morgon alla!
Nyss kommit in från morgonens första skottning och mer lär det bli!
#0 Underbar bild!
#3 Hos dig verkar det snöa både orber och flingor … underbar bild!
/kram Spanaren
Godmorgon allihop!
Här har det nu slutat snöa, men det är kallt. Som tur är har vi det varmt och gott här inne.
Jag ska handla de sista klapparna idag och sedan blir det till att packa för att åka över till västkusten och fira jul. Ska bli underbart! 
Önskar er alla en trevlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina

God Morgon på er!
Idag är vi lediga tösen och jag, det känns kanonskönt! Hon håller på och flyttar in i sitt nya rum så vi har en del att pyssla med under dagen.
Ikväll hoppas jag att vi ska orka slå in julklapparna för i morgon ska vi göra köttbullar och kanske griljera skinkan.
Här är det riktigt kallt, nästan 15 grader och med den enorma fult osm finns här blir det väldigt kallt! Vi eldar och eldar.
Hoppas att ni alla får en riktigt skön måndag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon!
Ny vecka igen, och en alldeles speciell vecka känns det som…det är ju Julafton på torsdag…
Även jag kommer att jobba dagarna fram till Jul, men det känns bra att kunna glädja gamlingarna på jobbet också. Se deras ögon tindra, då vi har både julgran och jultomte.
Här har vi fått ännu mera snö och idag är det -15 grader, så jag får nog min vintriga jul, jag längtat efter…
Ha en skön dag…om Du möter någon utan ett leende…Ge dem ett av Dina!
Kram från Sisa

Godmorgon
Oj vad snö vi har fått nu och mer kommer det.
Idag blir det jobbsökning och träff med jobbcoachen.
Städningen väntar också börjar lite ångra att jag drog ut allt ur garderoberna för att rensa. 
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
God Förmiddag!
#0 Jätte fin bild.
Minus 8° och solsken, snön kvar. Håller alla tummar att den får ligga över jul.
Idag ska det storhandlas inför jul. Obligatoriska promenaden i skogen.
Göra en köttkryta som jag ska bjuda på i morgon när min väninna kommer. Köttet smakar mer när det får dra till sig smakerna av såsen ett dygn. 
Ha en skön måndag alla o jäkta inte för mycket. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Springer in som hastigast och säger hej.
Nu börjar "rushen" för min del. Göra alla inköp. Göra lite godis och kaffebröd. Städa och pynta. Sen får det duga. 
ha det mysigt alla!
God morgon alla!
Här fortsätter det att snöa gubben skottade redan före fem men nu är det igen snöat igen. Ska på behandling på eftermiddagen men då får jag skjuts både dit o hem eftersom jag inte orkar sopa bilen sen är det jobbigt att köra när man har dåliga armar.
Idag är det min pappas födelsedag var o tände ljus på graven igår. Vi brukar alltid skoja o säga att han kom med ljuset eftersom det är idag det vänder o blir ljusare.
Ska nu betala räkningar och sen blir det en vända in i tvättstugan.
Ha det så gott alla.
Kram Solis.
God morgon, eller god eftermiddag!
Jag åkte på snuva i helgen och kände mig kass i morse, så jag har varit hemma från jobbet idag. Men ska nog åka och jobba imorgon och på onsdag.
Har bara kvar nu att slå in paketen och skriva verser. Maten handlas på onsdag em, ihop med kärbon. Julbaket är nästan klart. Städa tar jag lätt på *L*.
Imorgon ska jag skicka ett paket till min far, det hinner inte fram före jul men det kan inte hjälpas…
Ha fortsatt bra dagar fram till jul alla!
/Puman