God morgon den 2 dec.
Onsdag i dag, mitt i veckan fort går det,men nu är det nog roligare att gå till arbetet med alla ljus att titta på efter vägen. Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron på Dig Christine och alla Er andra.
Ja det är så fint med alla ljusen. Skall strax göra mig iordning för att åka o jobba en stunde.
Hoppas Ni får en fin dag allesamman
Var rädda om varandra
Godmorgon på er 
Jag vaknar inte riktigt till i dag…
en extra kopp kaffe när lilltjejen gått till skolan.
God Onsdagsmorgon!
Det är som du skriver Cristine, roligare att gå till jobbet nu när det lyser så vackert i varje fönster man går förbi.
Ha en bra dag allesammans!
Godmorgon
-3 grader, isig bil, kallt och mörkt. Det kan bara bli bättre eller hur?
Dax för fika paus på jobbet.
Sköt om er idag
Zabelle
God morgon alla!
Ännu en av möjligheternas dagar att ta tillvara på 
/kram Spanaren
God morgon på er!
Ha en underbar dag vad ni än gör 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

God Morgon!
Här är det faktiskt oxå någon minsugrad idag och strålande sol!
Jag hoppas att jag orkar ut och ta lite luft.
I eftermiddag måste jag åka till stan och handla present till mannen och så gå på utvecklingssamtal med sonen.
Ha en skön onsdag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Kliver in och sträcker på mig *gäsp*…..nääää skoja bara, jag har faktiskt varit uppe ett tag. Kallt som hundan ute, men det gillar jag. Ha nu en härlig dag och nu gäller..*rattmuff på*…

God förmiddag!
Här har vi -4 och rimfrost som gnistrar så vackert i solen, kanske kommer det lite snö under dagen.
Vad ni än hittar på under dagen så ha det gott.
Toyan
God Förmiddag!
Minus 4,4° i morse, nu är det -2. Solen skiner från en klarblå himmel. En perfekt dag för flera timmar i skogen med lilleman. Jag älskar att vandra i skogen och bara vara när det är så fint väder. 
Sen är jag bjiuden på julbord kl. 5 av min väninna som tack för att jag putsa alla hennes fönster till första advent. Det ska bli gott. 
Ha en fin onsdag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God lunch
Strålande sol från en blå himmel, några minusgrader och gnistrande frost. Som gjort för att ta med sig kameran på promenad.
Sen kan man gå in i stugvärmen och njuta av vintern på bild 
Ha en skön onsdag alla - det ska jag ha!
Godermiddag,
håller med…Vackert med alla ljus, både till jobbet och på jobbet. Stämningen blir liksom mysigare överallt. Här är också minusgrader och lite vackrare ute, än vad det varit…
Hoppas Ni får en vacker fortsättning på Denna Dag!
Sisa
"Det finns bara två bestående gåvor vi kan skänka våra barn. Det ena är rötter, det andra vingar"
Hodding Carter
God kväller! En solig och kall dag har gått och ni som arbetat har äntligen kommit till hemmets varma vrå. Jag håller på att riva ut gammla elkablar och måste nu köpa nytt tak till badrummet.
Alltid är det något!
Tjusigt peter!
tänk vad man kan göra med rätt kamera. Min fullmånebild tänker jag inte ens lägga in. Det blev bara en ljus liten plupp i det stora svarta 
Bilden i #14 är tagen med ett helt vanligt 55 mm objektiv, men det är klart, det är lättare att få till såna bilder med en systemkamera.
Min fru och jag kom överens om att inte köpa någon present åt varandra till våra födelsedagar utan vi köpte en ny digital systemkamera ihop istället.
Det var en bra idé. Om man tycker det är kul att fotografera vill man inte vara begränsad av otillräcklig utrustning. Jag ska nog börja spara tror jag…
Ja det är otroligt vad man får för pengarna jämfört med tidigare när det gäller kamerateknik.
För fem år sedan fick jag en Sony digitalkamera, kompaktmodell med minne för omkring 50 bilder om man valde en upplösning på 1 mb. Den kameran gick på ungefär 5000 kr då.
Nu köpte vi en Canon digital systemkamera med minne för 4000 bilder med ett 28-55 mm och ett 70-300 mm objektiv för nästan samma pengar, 5900 kr.
Jag tror jag har något liknande. alltså det du köpte för fem år sen. Min är ungefär lika gammal. Om det du har inte kostar mer så är det väl värt att satsa på tror jag. Vi får hoppas på en bra skatteåterbäring 
Nu avslutar jag här innan det blir imorgon. God natt 
God natt peter och alla andra som ska sova 
Go'natt på er!