Vad drömde du inatt?
Jag kommer ihåg en mycket detaljerad dröm jag hade på morgonen idag. Visst är det konstigt att det går att komma i håg så precis.
Hade tänkt gå upp kl 9 men somnade om och drömde så konstigt. Vi hade köpt ett nytt hus som låg i en skogskant, huset var ganska ostädat och hade gamla möbler. Det fanns en övervåning dit det var en konstigt trapp, för att komma upp fick man hiva sig upp den sista biten eller gå en liten smal gång vid sidan av. Däruppe fanns två fina rum som gick att ha som sovrum men hur skulle vi kunna gå upp och ner där flera gånger om dagen?
Det var flera som var med oss när vi flyttade in, bl a någon som hade en strävhårig tax med sig, rätt som det var satte sig hunden och bajsade på golvet. Jag började leta efter ägaren, och funderade på vems hunden var… vems? Jag började att plocka i lådor för att packa upp och då kom kvinnan som skulle tagit emot oss när vi kom, hon hade kaffekoppar på en bricka och en mörkblå termos, hon ville att vi skulle sitta ner och prata om huset. I drömmen funderade jag på varför vi skulle flytta dit, för jag var inte alls förtjust i huset, dess läge eller hur det såg ut.
Jag blev väckt av sambon som undrade om jag tänkte sova hela dagen…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
putt
I natt hade jag mardrömmar. Det kändes som om de varade hela natten till och från…
Vi hade sett filmen Watchmen (3½) timma och den berörde mig ganska mycket så det var kanske därför…
/Maria
Och jag kan undra vad jag kommer att drömma inatt… vi har sett en skräckfilm, riktigt läskig.
#4 Jaa, men det är ju trevligt att dansa.
5# fantastiskt!!! inte gjort på år och dar, hade en liten salsakarriär i mitten av åttitalet dock 
#6 Du kanske ska ta upp den igen!
7# kanske!!! vill du bli min partner 
#8 Självklart!
Jag hade en rörig dröm… Jag köpte blommor till maken (farsdag) och jag som är sparsam av mig valde en fin bukett som inte kostade allt för mycket. Medan jag stod i kön för att betala var det flera som kom efter mig och valde ett mycket fint arrangemang som kostade lite mer och alla kallade det något speciellt (delfinen eller nåt), men jag förstod inte varför alla visste vad de skulle kalla arrangemanget. Jag tittade och tittade men kunde inte hitta någon skylt som visade detta. Bladen var ihopbundna upptill och jag tror att namnet symboliserade detta på något sätt.
Med ljus och kärlek... Tina
Drömde att jag tappade bort min handväska…drömmer ofta det.
Förstår inte vad det betyder, har inget speciellt viktigt i väskan.
Jag kommer bara ihåg små duttar av mina drömmar bl.a var jag hemma hos Solis som hade rivit en vägg(mitt älsklingsgöra)mellan köket och rummet intill och vi satt vid bordet hon hade i det som hade varit rum och tittade på det fina köket. Tack för fikat Signemo, du hade inte behövt ta fram så mycket..fina äggkoppar förresten.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja visst är det konstigt med drömmar… se bara min i #0
Jo jag läste ju ditt inlägg*s*.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.