God morgon 6/11
Tredje dagen med denna blåst, nu kunde det få komma in några solstrålar så man blir på glatt humör, så skynda er att vakna!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och ni som inte vaknat ännu 
Härlig liten dator mus
, ser du mitt leende 
Här har snön försvunnit och ersatts med regn 
Ta hand om din fredag
Godmorgon på er!
Ja, lite sol hade inte varit fel! Tur att man kan ha solsken i sinnet ändå 
Idag ska jag fortsätta att kurera mig och jag ser fram emot en dag i lugnets tecken…
Önskar er alla en trevlig fredag!
Med ljus och kärlek... Tina
Go morron alla söta och alla som inte är på humör 
Hoppas att ni drömmer er bort mellan varven och känner av det lugn ni behöver då ocn då 
Ha en bra dag/kram Spanaren
Godmorgon!
Fredag och en till arbetsvecka lider mot sitt slut. I em har vi möte och personalmiddag så det blir lite omväxling i vardagslunken.
Ha det bra uti landet (och världen)!

Godmorgon
Det verkar vara kallt ute i dag så jag väntar lite för att gå ut och handla tills jag fått upp värmen lite mer här……………
inga stora saker i dag förutom stor handling men bara det kan säkert bli en utmaning…………..
Må gott alla !

God Förmiddag på er!
Här är det riktigt grått idag men milt väder. Här är det städdag idag… gör mig alltid på lika dåligt humör
Tills det är klart, då blir jag på strålande humör 
Ha en bra fredag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godförmiddag!
Här är det regnigt och grått som det varit nu i en hel vecka.
Skulle inte skada med några solstrålar som omväxling.
Dagen ska ägnas åt att tvätta, åka till apoteket och åka och handla lite gott inför helgen och naturligtvis promenad med lilleman.
Kvällen blir det idol på tv.
Ha en bra fredag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Ser att här är det full rulle..ingen lathet här inte! *Fniss*
God morgon
Idag är det varmt och grått ute. Snart blir det en resa till flygplatsen för dottern ska utomlands i tio dagar. Det blir spännande att vara hundvakt till en jättelik rottis - det är lite annat än mina små tanthundar 

ha en bra dag alla, ses senare!
Ha det så bra med dina vovvar.
Gad dagens!!
har jag inte plitat ner något här??
jag önskar er alla en fin Fredag.
Blåsten rensar ut..Så gå ut Cristina o Njut..
Får jag sno din fina bild?????Cristineeee
Lena.P är jag i verkliga livet.
Sno den gärna!
Godkväll heter det väl så här dags? Sitter här med lite katt knät. Har jobbat till nu… jisses vilken strulig dag det varit… kan tro att vi har ett "Fort Knox" på jobbet. Denna teknik så bra den är när den fungerar…
I morse kom vi inte in i vår arbetskorridor… kom småningom på att det gick att komma in bakvägen men det skapade långa omvägar för vi brukar ha behov av att komma och gå…
Det gick till och ifrån inte att komma in på Internet… Jag hade en "utsocknes" som skulle avvända mitt arbetsrum och det blev lite panik mitt i detta ofungerande datorelände… det mesta gick bra till slut.
Sen var det en användarserver som kraschade som påverkade andra saker… nu har jag suttit och svarat på frågor fram till nu. Samt att jag var lite "bostadslös" på jobbet så jag åkte hem… och nu ska jag jobba i morgon för att komma ifatt det jag egentligen skulle gjort idag.
Hmmmm
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vilken rolig dag du haft på jobbet Agge, du kan då int säga att du haft tråkigt.
#15 …he he… jag har haft en mycket omväxlande dag på jobbet, jag har aldrig tråkigt där!
Gokväll
Ledig dag, bytat däck på bilen, veckohandlat, tvättat och städat. Kollat pris på olika firmor vad det ska kosta att måla om köksluckorna.
Nyss ätit en god middag med mangokyckling och sjunkt ner i soffan med katter och hund.
Hittade en fjäder på hundpromenaden som jag tog hem till katterna och de far runt och leker med den. Tydligen är den mycket roligare än alla köpta leksaker som de har i sin leksakskorg…
Sköt om er allihop
Zabelle
God kväll! Jag antar att alla sitter framför tv.n med Idol!
# nej inte ännu, vi är så trötta på reklamen så vi spelar in för att kunna köra förbi reklamen sen. Vi har just ätit god mat som sambon lagat!
#18 Nä här är det CSI Miami som gäller. 
Zabelle
Jag tittar på idol.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Nu tänker jag gå och lägga mig (om jag kan övertyga ungarna att de också borde göra det). Det blir tufft nog att gå upp 05.00 ändå för mig och rigga mig för en dag i älgskogen.
Natti natti 
Go´natt Peter och alla ni andra!
godnatt Peter, ha en god jaktlycka.
Go'natt Peter!
Det var lite blött i skogen och naturligtvis kom de värsta regnskurarna just som vi placerade om och vi skulle förflytta så att jag mötte regnet i 70 km/tim på fyrhjulingen, men det var i alla fall inte kallt så jag frös inte.
Vi hade älg inne i marken, men det var bara vuxna djur och vi skulle ju ha kalv. Sist hade vi tre olika kor med kalvar inne, men nu var det bara vuxna djur, så det blev tji. Bara att ta nya tag.