Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 426 ggr
Cristine
0

Snyggt? :=(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den moderna kvinnan klär sig efter mottot att ju mer männen ser, desto mer slipper de inbilla sig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Det kan vara snyggt med uringningar om det är till fest men inte ända ner till naveln.

Jag kan tycka att det är för bedrövligt när småflickor i 12 - 15 årsåldern går omkring i för "sexiga" kläder. Var sak har sin tid.

Jag har aldrig sånna där uringningar som man ser på bilderna. Jag anser mig vara en modern kvinna ändå.Flört

Jag tycker att det ska lämnas lite åt fantasin också.

Mads
0

Ännu en gång går jag mot strömmen och klär mig inte vidare utmanande. Det har aldrig varit min stil och kommer nog heller aldrig att bli. Sexig kan jag vara tillsammans med min man (när han dyker upp) och inte tillsammans med hela världen Glad

Amor Vincit Omnia

[peter54]
0

Jag är ju en av dem som då förväntas titta och det är klart att jag också gör det, men om jag ska tycka något, så får jag säga att den klädsel som bilderna ovan visar, snarare framkallar negativa reaktioner hos mig än tvärtom.

Det lämnar ingenting kvar åt fantasin och utan den komponenten blir det bara billigt. Dessutom, om jag får vara så fräck, tenderar det alltid att vara de som inte har så mycket att visa upp, som alltid försöker väcka intresse genom att klä sig så.

Det finns förstås en vidareutveckling av saken också och det är de som plastikopererar sig för att väcka ytterligare intresse. För mig går de ännu mer "fetbort".

Om det inte är äkta vara, kan man lika gärna ha alltihop av plast, "uppblåsbara Barbara" 'a la Robban Broberg.

Mads
0

# 3 Skrattande

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

*He he* bra sagt Peter.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Jeremina]
0

Jag har haft elever i åk 9 som jag måst säga till att inte klä sig med för "lite" kläder….hihi! Flört 

Intressant att läsa hur en man ser på saken Peter…Glad

nillanb
0

Tack Peter så härligt att en man uttalar sig till den *vanliga* kvinnans fördelGlad.

Det finns ju något annat än sexighet och yttre attribut och utmanande klädsel.

AnnL
0

Vill nog säga tvärt om. Dom som har sjuka ideér i huvudet tror jag inbllar sig mer ju mer dom ser. Obestämd

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Branneli
0

Jag har kläder på mig, av praktiska skäl….slippa frysa !!

Sen är det kul, när jag hittar kläder som jag tycker extra mycket om !!

[Sisa]
0

I många länder måste kvinnor klä sej heltäckande, för att skyla sina kroppar. Medans kvinnor här har frihet att klä sej som dom vill.

Kanske ska det finnas gränser, om hur bar man får vara…Obestämd