God morgon 15/10
Jag fick en katt i knät så jag kunde inte fortsätta skriva
Kalla nätter och morgnar men sedan värmer solen upp och det blir behagliga dagar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon alla Lk:are!
Jag hoppas och tror att ni ger er själva en bra dag!
Ta hand om er!
Godmorgon på er 
Godmorgon!
Nu blir jag förvånad… jag var nyss härinne i tråden och skrev, efter Christine, och nu är det inlägget borta! Konstigt
Jag skrev bara att jag var först här efter Christine, och att det var svårt att komma ur sängen idag. Det är vackert och soligt ute och det blir säkert en fin men kall dag igen. Jag har fullt upp att göra här hemma så det är bara att sätta fart. Men vart tog mitt inläg vägen?
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
- 1 grad i Malmö men solen börjar titta fram från en molnfri himmel. (jag har köpt nya isskrapor
)
Passerade en häger på 3 meters håll i går på hundpromenaden, men kameran låg naturligtvis hemma. Ska ta med den i fortsättningen. Nån som vet om hägrar övervintrar hos oss?
.gif)
Zabelle
#5 Å en häger, häftigt
vi har såna här i naturreservatet på andra sidan cykelvägen men har ingen aning om de övervintrar… kan nog ta reda på det…
Vilka härliga bilder, äälskar att se vackra och roliga bilder i morgontråden, de piggar upp.
Ibland försvinner inläggen ut i etern, det har hänt mej många gånger så när jag skriver ett långt inlägg så skriver jag det på WordPad och kopierar över det. Då behöver jag inte skriva om.
Det fanns inget inlägg efter initialinlägget när jag postade #1. kanske aggelin och jag postade exakt samtidigt så att det ena trängde undan det andra?
#7 Den här hägern har hållt till i en damm hela sensommaren så då har vi kanske sån tur att han stannar kvar. Han eller hon börjar bli riktigt van vid att det passerar människor och hundar förbi att den inte flyttar sig när man kommer. Lite läskigt läte har den.
Den här bilden tog jag när det ringmärktes svanungar.
Zabelle

God morgon allihop!
Detta blir mitt sista inlägg på en tid då jag kan ha svårt att hitta öppna nätverk.
Över här nere i Köln är det kallt! Noll grader i morse, men jag behövde ej gå ut med hunden längre!
Lev väl tills vi hörs igen!
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
God morgon!
Solsken från en knallblå himmel och fem grader. Det är helt okej en morgon mitt i oktober.
Oj så många fina bilder. Vi har en häger som bor i ån som flyter förbi här i närheten. Det går en promenadväg längsefter och vi brukar ofta skrämma hägern på flykten när vi kommer promenerandes. Tyvärr har jag aldrig lycktas få den på bild.
I ån fins också bäver. Jag har tyvärr aldrig sett den, bara hans försök att bygga dammar. Den taskiga kommunen är där hela tiden och förstör hans byggen - men han ger sig aldrig. Så har det pågått i många år 
ha en bra resa Pialinn! Det blir spännande att höra vart du dyker upp nästa gång 
Godmorgon Pialinn,
jag kommer att sakna dej…
Ta hand om dej och må så gott. Hör av dej igen, när du kan…
Kram från Sisa 
Var är Chik idag?

Zabelle
tack chik. 
Nästa gång ska jag kamma mig också 

God Lunch på er!
Här är det gråmulet och kyligt idag, bara tre grader varmt nu mitt på dagen. Har varit ute en sväng men nu vankas här lunch!
Ha en bra torsdag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
# 19
Problem med datorn, Chik…
#19 aj aj aj… akta huvudet 
Men snälla chik, var rädd om dig. Skall jag köra upp med en hjälm till Dig Gör vi Dig så förtvilad så Du måste dunka huvudet.
.
Ha en fin kväll allesammans. Kram på Er
Var rädda om varandra
God kväll!
Har inte haft tid att gå in på datorn under hela dagen. Men nu fick jag abstinens. Var tvungen att göra en snabbkoll på vad ni har gjort idag.
Förbereder för en weekend i Göteborg fred. morgon - lörd. kväll. Jag och en väninna ska se Jerry Williams på Rondo i morgon kväll inklusive mat o dryck. 
Ha en bra fredag o lördag o sköt om er alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#25 Grattis - Jerka är en höjdare
om ni gillar gammal rock… det gör jag men techno också…
# 25
Oj så roligt Ann. Jerry Williams är verkligen bra…
Ha det såååå mysigt…..Kram