Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 577 ggr
Cristine
0

God morgon 27 september.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söndag vilodag! Det tänker i alla fall jag göra, jag har arbetat till räkligt dessa dagar med att byta ut den fula häcken mot finare buskar. Det ser inte mycket ut för världen men¨till våren kommer det att bli fint.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Morgon Cristine o ni andra som kommer alltefter som."Söndag äro en vilo dag…

Men jag skall ut med mina kära väner Fosilerna o det skall bara bli så roligt..Många skratt o gap……….

Sen vill jag att vi tar vara på de våra o alla som behöver en lite tanke………

Så tag nu hand om din söndag o gör den till din o de dinas dag.Lena som börjar få bråttom.Är ju inte van o passa tider,,,

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

I dag ska jag nästan bara göra det jag får lust till.

ha en skön söndag alla

spikes
0

Godmorgon på er alla….idag ska jag träffa zabelle och ann l med sina vovvar…det ska bli kul,håll tummarna bara att jag hittar dit,har varit där en gång men har glömt vägen…Skrattande.

Med andra ord ska jag bara bry mig om mig själv idagFlört

signemo
0

Gomorron. Idag skall jag bara vara. Sitta här, kanske ta mig en tur. Läsa. Vi får se vad det blir.

Var rädda om varandra

aggeelin
0

Godmorgon. Har inte ännu räknat ut vad jag ska göra idag. Först frukost sen får jag se. #3 håller tummarna för att du hittar Glad.

Ha en bra dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mammzing
0

Söndag!
Brukar vara en barndag. Då alla kommer hem till mej och vi kan äta och fika å ha skoj.
Nu har man ju blivit mormor ochså, det blir en massa gosande.
Äldste sonen som flyttade hemifrån i somras har gjort mej till " FARMOR"….
Han var och köpte en majsorm som han döpte till Börje Gonzales.
Den får han inte ta med hem till mej.

Ha det bra alla!

solblomman47
0

Godmorgon alla!

Nu har jag packat o är  klar för att  åka om en stund.

Ha de så gott alla så hörs vi på tisdag.

Kram Solis.Flört

Mirjami-78
0

Ska iväg och möta store sonen när han nu kommer till centralen. Han är hos mormor just nu. Var på bokmässan igår. Hittade några bra böckerGlad

Exet har jag skcikat iväg mot flygplatsen. Han ska till Tyskland till sin syster. Blir nog borta en veckaSkrattande Hoppas han får det bra där allafal….

Ja och har inte tänkt att gå och jobba idag. Har lite att göra här hemma idag.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

aggeelin
0

Har inlett dagen med att leka "slädleken" med katterna… skulle vika ihop ett lakan och då kommer genast Maxen och tror att det är en lek. Kastar sig på lakanet och vill åka. Det hände samma sak med ett rent lakan för några dagar sen och det lakanet fick bli en koja som katterna älskade att sitta i. Nu fick kojan bli en släde och det är ju såå roligt att få åka runt i huset, matte drar och katterna sitter på släden Skrattande. Den leken går att leka en lång stund, husse tog småningom över… han körde för fort så leken avslutades ganska fort.

[Sisa]
0

Ha en fin dag, Ni som ska ägna den åt att bara tänka på Er själva, leka med Era katter, resa bort, gå ut med Fosilerna eller vad Ni nu gör…

Mest avundsjuk är jag allt på Spikes, som ska träffa Ann och Zabelle. Hoppas Ni får en kul dag tillsammans, och lova att berätta sen.

Kram Sisa

Mads
0

God förmiddag,

Sitter och smuttar på 4:e koppen kaffe och börjar ladda inför att jobba ikväll. Har jobbat sedan i fredags och har ikväll och imorgon kvar innan 2 lediga dagar.

Hoppas ni alla får en bra söndag.

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

[peter54]
0

Go'midda'

Jag har varit på skjutbanan och just kommit hem för att fixa lite lunch innan skruvandet och sågandet tar vid. Imorgon kommer min lilla familj hem igen efter semesterveckan på Cypern. Det ska bli härligt att få hem dem igen.

Skrattande

Toyan
0

God middag på er!

Här blåser det rejält och en blek sol tittar fram lite då och då, fick kolla så att inte mina korgar med pelargoner fått vingar och lyft.

Veckan har varit intensiv så det blir en lugn söndag.

Önskar er alla en jättefin dag.Glad

zabelle
0

Godkväll allihop.

Efter en härlig dag i skogen med Spikes och AnnL blir det till att ladda om inför en ny vecka. Jag ska på kurs i 3 dagar med jobbet och vet att det brukar bli lite mycket information som ska bankas in på kort tid.

Ha en bra vecka, jag tittar in här igen på torsdag.

Zabelle   

AnnL
0

God kväll!

Har haft en trevlig eftermiddag i skogen med Zabelle o Spikes.

Där efeter buggkurs i Laholm.

# 0 Cristine. Jag kan hälsa från din son. När du sa att han gick på samma buggkurs anade jag med det samma vem det var och jag hade rätt. Han är den som jag tycker bäst om att bugga med av alla på kursen. Finns bara han som har en sån rytm i kroppen. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[MargaretaA]
0

God kväll alla. tittar in som hastigast…

Jag har haft en trött dag i dag och inte gjort många slängar - det var nog den mycket intensiva dagen igår som tog knäcken på mig. Rynkar på näsan

Förhoppningsvis är jag piggare i morgon. God natt på er och ses i morgon. Glad

zabelle
0

#15 Där ser du… man måste fråga för att få veta! Skrattande Världen är liten!

Zabelle   

[rore]
0

Kikar in och önskar en god natt.

#0.

Vad fint det ska bli till våren och sommarenGlad

aggeelin
0

Natti natti… Skrattande

[Sisa]
0

Ska Ni sova redan…Bara jag som är vaken då…Obestämd

Natti, natti…

AnnL
0

Är också vaken Sisa. Skrattande

[Sisa]
0

# 21

Är Du en kvällsmänniska, Ann…Eller är det svårt att koppla av, efter Ert möte idag? Förstår Ni haft roligt, både Du och lilla Silver…

Sisa  Glad

AnnL
0

Jag är kvällsmänniska. Men visst är det lite svårt att varva ner efter en rolig eftermiddag o sen buggkurs.

[Sisa]
0

Vilken underbar avatar…

Kram till Silver  Kyss

Cristine
0

#15 Så kul att du buggar med min son Ann, där ser man vad man får veta, han tycker själv att han är träig i buggen, han dansar bättre salsa enligt honom själv. Tack för hälsningen!Glad

#18 Det hoppas jag på rore.Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

#23 ja visst är det svårt att varva ner för en kvällsmänniska…

[Sisa]
0

Nu ska jag gå och sova,

Godnatt till Er som är kvar…

Sisa