Godmorgon på er 
Ska stax i väg med lilltjejen på hennes årliga tandläkarbesök, det är inte så poppis
.
Ha en bra dag alla
Godmorgon alla! Ha en härlig dag
. Jag är bortbjuden till en kollega på lunch, hon ska prova en ny maträtt på mig… spännnande 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Det är ingen höjdare att stå och laga mat på mornarna, jag blir mätt utav bara ångan från maten så nu blir det aldrig smörgås till kaffet. Wow vilken höst..mycket bättre än sommaren.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla!
Här är solen frammer forfarande lite kallt men det blir en härlig höstdag.
Ska snart få besök av min väninna för vi ska prata igenom det hon hängt upp sig på (hon tror tydligen att hon äger mig för tydligen tycker hon inte om att jag har andra vänner också) så hon är inge bättre än den andra väninnan som inte tycker om när vi två är tillsammans. Sådana vänner tycker jag inte speciellt om så vi får se vad detta leder till.
Vi ska åka till Åbo med finlandsfärjan där det är tema "Spiritual Cruise" på söndag men som det känns nu tycker jag inte det ska bli roligt få se hur det löser sig idag annars hoppar jag av.
Ha en bra dag alla hoppas att min blir det också.=) 
Godmorgon Ni vakna,
måste bara säga att din bild är så himla vacker, Cristine! Och jag håller med, Vilken Höst…Nu kanske vintern inte kommer att kännas så lång…
Tisdag idag, tiden går och snart är det slut på september. Ska åka en tur till Ikea idag, känns som att man vill förnya lite hemma, då mörkret faller på.
En fin dag önskar jag Er
Kram Sisa

Vilka fina bilder! 
Nej du solblomman, sådana vänner ska man vara försiktig med. det ska finnas jämställdhet och respekt i en vänskapsrelation… annars blir man snabbt uppäten. Så gör inget du inte vill!
Här är det grått idag och jag har en krasslig unge hemma… det brukar bli rätt långrandigt 
Själv mår jag bra men är öm som sjutton i ryggen efter behandlingen igår.
Det blir en lugn datadag idag 
Ha en riktigt bra tisdag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God morgon alla!
Har varit en härlig morgonprommis med vovven i solen och bland alla vackra höstfärger.
#4 Men Solis denna energisugande vän måste du nog lösgöra dig från. Förlåt men detta måste fram Solis … hur orkar du resa och flänga iväg så mycket då du blir ännu sämre efteråt?!?!
/kram Spanaren
Ps Solis, förlåt
men jag är bara rädd om dig!
God morgon!
Idag när jag körde av motorvägen möttes jag av ett fint budskap på ett staket vid nya Entré varuhuset i Malmö. Någon hade "skrivit" med inträtt papper genom staketöglorna - DU ÄR VACKER SOM DU ÄR.
Lycka till med tandläkare, lunchbesök, Ikea och krassliga barn och allt annat ni ska göra idag.
Solis - Hoppas det löser sig med dina vänner!
Zabelle

God morgon!
Nåkyligt höstluft ute idag… Nu kommer hösten! Ska på hälsokontroll på eftermiddagen.. så nu ska det upp till bevis vad man har för kolesterol värde, bloctryck osv… Men det är ju bra att gå på en koll…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
God morgon
Det är lite ovanligt att skriva det, men det är grått väder i dag. Det är är tur att höstfärgerna som börjar ta över i träden så det lyser upp lite. I dag blir det tvättdag och lite annat smått och gott.
ha en bra dag alla!
God Förmiddag på er.
Regn har vi här hoss mig..O det tycker jag är mysigt i dag.Men inte om det håller på i flera dager.Nä nä..
Vilka fina bilder man får se här.
Cristines är ju bara så fin.
Solblomman..Vilken sits du är i….
Själv så sitter jag i min morgonrock har inte fått på mig kläder.Det går bra o göra både hästar o hundar iförd den..""Inte är jag lat.inte""
Ha de gött alla.
-O gör inget som inte jag skulle ha gjort……
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
En grå och regnig dag lär det bli i Laholm idag. Vilket pajade mina planer om dagen. Skulle klippt gräsmattan till min väninna, men det kan jag glömma. 
Så det blir att åka på bibblan o lämnna tillbaka böcker o låna lite nytt, o bara ta det lugnt idag. Skööönt.
# 8 Vilken härlig känsla att mötas av ett sådant budskap på morgonen när man defenitivt inte känner sig som jag är vacker som jag är.
# 3 Vilken underbar höstbild Cristine
# 4 Kan bara hålla med hoppfull i vad hon skriver om dina vänner. Dom håller ju på att suga all energi ur dig. Stå på dig. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.