Vilket kalas!
Igår var jag och min man på kalas hos Jeremina.Blev bjuden på jättegod middag…hon kan verkligen laga mat och tårtan hennes man bakat var underbart god.
Så trevlig stämning, 10 vuxna och 4 barn och alla trivs så bra där för Jeremina och hennes man är så snälla o gästvänliga.
Glad att man har sådana vänner.
Oj vad det låter ..gott. 
Jag förstår att ni trivdes bra. 
Ja jättegod stek,sås och rotsaksgratäng…och marsipantårta.
Det låter jättegott!
Jag börjar bli hungrig, snålvattnet rinner.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Härligt
Kul att ni hade det så trevligt och gott!
Ja men åt nog för mycket tårta…tål inte grädde så bra men svårt låta bli sådana godsaker
Ja sådanan vänner skall man vårda i vått o tort..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja chik sådana vänner ska man vara rädd om.

Underbart med goda vänner 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja att ha goda vänner är viktigt…och man känner sig alltid så välkommen hos Jeremina o hennes man.
Alla trivs så bra där…barn barnbarn och vänner.

Härligt! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Härligt
Jag hoppas att det är som Nicken skriver att många trivs hos oss för jag vill vara gästvänlig och älskar att laga mat. Men efter en hel helg med barn, barnbarn, systerdotter m familj sovandes över då är jag och gubben så trötta!
Ni vet barnbarnen ska bada och det ska lekas och det ska pratas och lagas mat och diskas och mysa då räcker nästan inte dygnets alla timmar till!
Men jag är lyckligt lottad som har så trevliga vänner och nära och kära…..
Förstår att ni är trötta… men en mycket lyckad helg vad jag förstår.
#13 Ja, vissa element kan ju vara lite jobbiga om du förstår? Men ingen är ju perfekt, inte ens jag..fniss! 
Förstår vad du menar…nu känner jag mig trött..sov gott alla
Jag måste nog också säga God Natt..min gubbe sover redan som ett litet barn. 
Jag måste skriva här idag igen för att jag tror att vissa av er förstod att jag hade födelsedagskalas men ingen skrev något. Jag trodde att Cristine t ex skulle känna på sig i alla fall.
Men nu vet ni hur det var och Nickenikita är ju en del av min familj fast hon inte är biologiskt släkt med mig. Det är därför vi är så tjenis med varandra och hon skrev om mitt kalas.
Det känns skönt att bli uppskattad för det jag gör för andra för då mår jag bra själv!
Nu hoppas jag att alla här på LK får gå på kalas där de trivs någon gång då och då! Kram Jeremina!