God morgon 8 september.
Nu har nog alla hunnit landa efter sommar och semester och man är inne i den vanliga lunken. Träden börjar så sakteliga byta färg. Hörsten är på intågande.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron Christine och Grattis till den stora äran att ha gissat närmast.
Här i Halland är det uppehållsväder men inte mer, vi får se hur länge det varar. Idag skall jag ut till en kund så får se när jag kommer hem i em.
Ha en bra dag allesamman
Var rädda om varandra
Godmorgon Cristine o Signemo och alla andra som inte vaknat ännu.
Idag sov jag länge har nyss vaknat efter att jag sovit hela natten. Men jag känner mig fortfarande trött men är bättre i huvudvärken men inte helt bra. Det blir väl mer i kväll eftersom jag ska på behandling i eftermiddag.
Tack alla som tänkte på mig i går kväll.
Här skiner solen i genom molnen och det är 12,5 gradera känns o syns att hösten börjar komma.
Nu ska jag dricka kaffe så att jag vaknar och sen ska jag skriva om kvinnan ni läst av.
Önskar er alla en härlig dag.
Kram Solis 
God Tisdagsmorgon!
Solen skiner idag också. Härliga tider!
I dag fortsätter den stressiga vecka vi har här på jobbet. Stressigt eftersom flera är på älgjakt och ska täckas upp!
Ha en fin dag!
Gomorron!
I Malmö känns inte hösten så nära…än. Vi har 17 grader nu på morgonen och solen visar sig emellanåt. I går när jag gick med vovven efter jobb, var det fortfarande några entusiaster som badade i havet.
Nu ska jag göra som Solis.. ta en kopp kaffe innan jag fortsätter jobba.

Ha det gott!
Zabelle

God morgon!
Sitter här med min tekopp och läser genom lite här.
Snart ska jag cykla till jobbet. Önskar er alla en fin dag/kram
God morgon!
Nyss kommit in från en stärkande skogspromenad med vovven i solen. Tranorna har börjat med sin färd söderut och det åker förbi någon flock då och då. Tranorna på ängen dom är fortfarande kvar :-)
/kram Spanaren
God morgon!
Här är det inte sol men forfarande 17° varmt.
Nu ska jag göra som Solis o Zabelle ta en kopp kaffe sen in i duschen. Ska åka till uppfödaren vid middagstid, vi ska vaccinera våra ettåringar.
Ha en det annorlunda. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Peter..jag önskar din Dotter en sådan fin o mysig dag..O vilken fin cyckel.
God Morgon på er alla.
Ja nu är semestrana slut. O min Sambo blev ju permiterad efter 8år på företaget så nu får jag rå om han hela dagen.
Huva vad det är jobbigt..Ingen tystnad här inte.Nä nä..
jag önskar er bra dag alla.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Bakvänd Älgjakt ..
..snudd att jag fått vända rump..Ryggen till,
det är en Galen Älg runt jobbet,så jag kan inte åka dit
(jag fick en varning via telefon),en det är ..skyddsjakt på..
skytt/jägare är påringd..
Det är samma älg jag skrev om i sommras,då var det lite spännande att få "träffa på honom",på nära håll
efter det har han ..vanadliserat i väldigt mångaträdgårdar i området
(och hunnit jaga Lasse Holm) (¿ ska det läggas på +kontot ?) :- ))
..annars är det mer mellan sommar o höst hos mig ..
Må alla ha den dag de förtjänar ! *ler*
penke
Peter.. Din dotter och jag har haft härlig födelsedag idag. Grattis till henne. 8.9 är liten stund till. 
Pirkko