God morgon 6 september.
Äntligen sol igen.Nu har sonen köpt ett nytt tändstift så idag ska gräsklipparen igång. Så här grön har inte gräsmattan varit på hela sommaren, det växer så det knakar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon till en grå Söndag…
Är på springande fot..Skall ut med mina små kära fosilvänner..
Ni får ha en trevlig o givande dag..O ta det lugt det är ju söndag…Alltså det går ju bara så fort.
Om vi alla sätter ner en fot,kan vi få det att gå lite saktare då??
Cristine!!Vilken fin bild.Är det från Bredgottfabriken??
Lena.P är jag i verkliga livet.

Morrn på er Lk… 
Här är grått oxå… men vad gör det? .. Vi hade en fantastiskt fin dag igår så det jämnar ut sig. 
Önskar er alla en toppenhärlig söndag…

Morrn på er alla.
Sonen och jag har fyllt i papper till pliktverket på motgonen,många skratt blev det dom har ju så dumma frågor
.
Sen får ni hålla tummarna att jag kommer hem hel,mellansonen och jag ska ut och övningsköra
…
Ha en fin dag alla!
Gomorron kära vänner!
I dag ska vi åka och gratulera en faster till mig som fyller 80 år i morgon! Vi gör det idag istället pga olika omständigheter.
Ha det gott och kram på er! / Mammi
Solen skiner, så härligt! Nu är jag jättehungrig så det är dags för frukost 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ha du det så trevligt du kan bland dina gammla fossiler Chik.
Nej bilden är inte bregott
Hallåå glada Playija här är det tvärtom fint idag och regnigt värre igår.
Men huu då vilket äventyr, Har du egen broms? Jag har, när jag åkt med någon nybörjare hållt mej krampaktigt fast i hantaget ovanför dörren och bromsat med foten på osynlig broms.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon ni som är vakna…
Hoppas Du får en fin dag,chik!
Vilken fin bild,Cristine! Längtar nästan till nästa sommar…
Ha en bra dag alla 
Sisa
6,Haha jamen jag försöker att inte visa det för honom,han är en rätt lugn kille själv så det brukar gå bra….han har i alla fall begripit att han ska bromsa innan han svänger i tvära kurvor hahaha
God förmiddag!
Solen skiner från en klarblå himmel idag. Härligt! 
Njut av Söndagen vad ni än har för er!

Det är kul med väder och hur fort det ändrar sig! Nu är det hur fint som helt …soligt och varmt. Har varit ute på en långpromis med hunden och fyllt på med härligt sköna energier. Så här får hösten GÄRNA fortsätta… lääänge!

Gomidda!
Härligt att läsa om allt ni hittar på idag. Verkar som de flesta är igång fast det är söndag. Vi har varit på konstrunda på fm och långpromenad vid havet med vovven. I em blir det födelsekalas för en av svärdöttrarna. Hon har all släkt i Uruguay så vi får försöka konpensera henne lite.
Ha en härlig avslutning på helgen!
Zabelle
God kväll alla LK vänner!
Här har det varit en grå förmiddag men en solig o fin eftermiddag o kväll.
Har kokat 10 kg lingonsylt idag, det tog ju nästan hela dagen. Sen var det skönt med 2 timmar i skogen.
# 8 Hoppas du kommit hem levande efter övnigskörningen o att du inte trampat foten genom golvet vid passagerarsidan. hehe. 
Ha en fortsatt skön avslutning på söndaskvällen. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
13,jajamensan
…hej och hå vad det gick undan på motorvägen 110 var det där…..blev dock lite orolig på landsvägen sen,men hem kom vi och hela är vi dessutom har jag plockat svamp och tränat hunden,som för tillfället har slappat av i sin lydnad…och vems fel tror ni det är?…ja just det MATTES!det värsta är att det är sant också hahaha