Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 555 ggr
[Sisa]
0

Vågar Du...

… låta någon annan göra ett arbete,

Du vet att Du är väldigt bra på ??

[GunillaF]
0

Jaa! (då kan jag vila under tiden) Flört

[Sisa]
0

# 1

Så smart Du är… Hahahaha

Sisa

tilja65
0

Jodå, absolut! Ibland vill jag dock ha ett litet övervakande öga Skrattande

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[MargaretaA]
0

Det beror på vad det handlar om. Är det lätt att rätta till eller göra om får nån annan gärna prova - men tapetsering och målning gör jag själv tack så mycket! FörvånadSkrattande

[Jeremina]
0

Nej, och jag ska berätta varför just idag.

Just idag hade vi besök av en ung kille 29 år som är egen företagare. Han hade bytt arbete med en kille och den gjorde ett så dåligt jobb att kunden inte betalade. Det kostade honom 10.000 kr så han skulle aldrig låta någon annan göra ett jobb åt honom någon mer gång! Rynkar på näsan

chik
0

Det beror på det!!

Men jag brukar göra mina saker själv.Är lite Ego o vill ha det gjort på mitt sätt.

Men som sagt.Det beror på vad det gjäller för sak..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

# 6   Då är vi nog lite lika, chik!

Bäst att göra det själv, så blir det rätt och riktigt!

Sisa  Cool

zabelle
0

Absolut! Jag delegerar gärna Skrattande

Zabelle   

Hoppfull
0

Beror på vad det är… jag har ju lite kotrollbehov så jag tränar på att släppa ifrån mig. Saker blir inte alltid som jag tänkt mig men det innebär inte att det blir sämre heller.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Saiva]
0

Det beror nog på för mig också. Vet jag att den personen är minst lika bra som mig så är det lugnt. Är den inte det så vill jag ha ett vakande öga om det är något viktigt. :o)

[peter54]
0

Vågar och vågar. Jag tycker att det mer handlar om vad jag vill i en sån situation. Om jag känner personen väl och vet att h*n alltid gör sitt bästa kan jag släppa saken till denne, men om jag vet att h*n brukar slarva - inte en chans.

Jag har alltid varit att den uppfattningen att man gör sitt bästa eller låter bli att göra det. Min frus familj styr efter hur lång tid det ska få ta och då blir det ofta slarvigt gjort.