God morgon 4/9
Tänk vad dagarna går fort redan fredag!
Inatt har himlen varit öppen och det regnar fortfarande o termometern ute står på 14,9.
Jag är fortfarande trött fast jag somnade tidigt i går kväll och jag har tydligen legat illa så idag är min nacke inte som jag vill den ska vara.
Nu ska jag ladda en tvättmaskin o sedan finns det hur mycket att göra hos mig i dag.
Önskar er en härlig fredag o helg.
Kram Solis. 
Godmorgon på er
Oj vilket regnoväder det har varit under natten, det regnar fortfarande, riktigt deppväder
.
Äntligen är det fredag
ha en bra dag
God mogon Solis och alla andra.
Blir helt betagen i din fina bild Solis pga. av alla mjuka färger runt höstskörden.
Borta hela helgen och hemma igen på söndag, så ha det så gott alla mina vänner/kram Spanaren
God morgon Solis och alla ni andra. Vilken söt höstbild. Ja nog sjutton regnar det allt..och blåser..typiskt höstväder. Innejobb och dator blir det.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Regnet öser ner men det skulle visst lugna ner sig fram mot kvällen.
Jag önskar er en bra dag!
God Morgon, bara en snabb titt, sen iväg 
Gomorron
Här i Halland har det också regnat och blåst inatt. Att jag till och med vaknade av det måste betyda att det var ett skyfall och stark blåst
.
Idag tänker jag faktiskt bara går och pyssla här hemma.Slänga i nån maskin tvätt Är ju ledig de flesta fredagar på hösten och här blir fullt upp på söndag , så idag har jag infört söndag här. Men jag kan komma att ändra mig.
Ha en fin dag allesamman
Var rädda om varandra
En Fin och God morgon hoppas jag Ni alla har,
trots dåligt väder. Hösten är här, det är fredag och vi ser fram emot helgen igen. Åker till stan och inhandlar lite nya höstblommor, både till fönstren och till trädgården. Sen blir det till att äta lite gott, tända små lampor och massor av ljus. Livet är härligt!!!
Önskar Ni får en fin fredag och en Trevlig helg!
Kram Sisa
Gomorron godingar! 
Här är vädret på samma vis som hos er andra, regn och rusk, men har man skaffat vovve så är det bara att gilla läget och ge sig ut ändå! 
Ha en superskön helg alla! Kram: Mammi

God morgon på er allihopa!
Här är också busväder fortfarande, måste ut och handla men avvaktar några timmar få se om det klarnar upp.
Ha en jättefin dag.
God Morgon på er.
Samma väder här som i övriga landet.Grodmansdräkt är det som hjäller här.
O som Mammi säger shitt med djur nu.Inte ens hästarna ville gå ut…
Bara Bamse som tycker det är mysigt o lolla runt.
Ine saker som gjäller.Loppis…
Jag önskar er en trevlig Fredag..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hej allihop!
Här är det solsken men blåsigt!
Idag ska här packas färdigt, eldas, lagas mat och göras färdkost inför den långa nattkörningen hem till Norrland. Så jag har sovit på soffan lite extra för att orka köra inatt. Så ni får ha en trevlig fredag och helg allihop! Jag är hemma natten mellan onsdag och torsdag igen.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God morgon
Det ser ut att ha regnat inatt för asfalten är alldeles svart här ute på gatan, men nu skiner solen tack och lov.
Här har helgen redan börjat eftersom gubben inte får jobba på fredagar. Vi får se hur länge det varar - hjulen har börjat snurra igen nu och den värsta krisen verkar vara över. man börjar ana ljuset i tunneln…
Ha en bra dag alla - det ska jag ha 
Hoppfull!!Kör nu lugt o fint o använd huvudet..
God eftermiddag på er.
Har presis tvättat golven o ute vill jag inte stå o vänta på att golvet skall torka.
Var på loppis o det var en äldre dam som hadde det hemma på hennes går.
Damen var så pigg.Jag beundrar gamlingar som tar till vara på det lilla som kan glädja dom…
Gomidda!
Jag är ledig idag och har mest "strösslat" runt. Hunnit med en fika med min gamla faster, klippt gräset och tvättat en maskin tvätt. Nu ska jag och vovven gå långrunda vid havet för här regnar det inte, med det är nästan full storm.
Ta hand om er idag!
Kram
Zabelle
God eftermiddag,
Ja chik, visst är det roligt då dom som är gamla får vara pigga och kan göra nåt kul i tillvaron. Det är så olika på gamla och gamla… Undrar vad jag gör då jag blir gammal ??? Köpte Du nåt på loppisen? Jag älskar att gå på loppis, där kan man göra verkliga fynd!
Verkar som det regnar hos alla idag, så även här. Och det blåser nästan storm, inget kul att vara ute heller… Har man ingen hund så behöver man inte!
Hoppas Ni alla får en fin fredagkväll! Här ska köpas pizza, mysa och kanske kolla in lite på Fokus.
Kramelikram från Sisa 
God Kväl på er alla…..
Zabella..Varför har du inget regn?
Här regnar det inte,Utan vår herre har tydligen fått tag i en högtryksspruta o roar sig men att testa den på oss.Huva mig vilket väder!!
Sisa.Ja,Jag köpte faktist en brödkavel med taggar på.Så nu skall jag göra Hönekakor o äta så jag blir trind o klarar vinte.Som andra djur gör för vinte..
Nä!!Nu Minglar jag vidare.Tjinga ling..Lena
Tjing a ling… godkväll i stugan… nu först titar jag in. Mätt i magen och lagom trött. Imorgon ska jag åka och lämna kläder till en insamling, jag har nämligen städat garderoben, skönt att rensa ur iite. ska försöka rensa ur lite mer kanske, och sen rensa rabatten… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hallo!!Är det full Måne i Dag???..Kom jag på…Men vet inte säkert.
agge!!1glöm rabbaterna..Det kommer snart snö.o då ser du dom inte…
Oooo jag ylar lite, kanske är det fullmåne, har inte hunnit titta efter… Tror du det blir snö snart - vem vet men jag hoppas inte - det känns ltie för tidigt och jag har en del tråkigt ogärs. Tänkte att det kan vara lite avkoppling att peta i…
va va va du tänker väl inte göra kakor av dina höner?!
skojar
ja det är fullmåne idag - har ni märkt det? grälsjukan ligger i luften på olika adresser

Grälsjuka.. nej inte här… för trött kanske 
Maggan!!Jag kan faktisgt vara rätt huslig om jag bara vill…O det är inte ofta..
jaså du agge.Du skall ligga o rota i myllan på en lördag du!!
… vet inte om jag får till det med att rota i myllan… vad tycker du att jag ska göra istället, har du ett roligt förslag hoppas jag