God Morgon 27:e Augusti
God morgon *gäsp*
Klockan var felställd och ringde redan klockan 4 i morse. det blev sånt ståhej med hundarna som såg fram emot morgon-toaletten att det var bara för gubben att gå upp och ta ut dom. Dom kan ju inte klockan 
I vanliga fall sover jag vidare, men nu helt plötsligt så satte en av valparna igång med ett hjärtskärande pipande som aldrig tog slut. Jag gick upp och kollade läget och då har han kommit ut ur lådan och låg på golvet den lille kraken - jag fattar inte hur det har gått till - lådan har höga kanter så jag tycker inte han kunde ha klarat det själv, liten och blind och kan absolut inte klättra 
Det kommer att bli en låååång dag i dag! Men det är inte helt fel det heller 
ha det gott alla!
God morgon!
Ja så kan det gå när man har en så stor familj
Jag ramlade ur sängen kl ½5*gäsp* vet inte om jag ska kravla mig tillbaka.
Det ser ut att bli molnigt så det kanske är lika bra.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla
Trött efter en nästan sömnlös natt.
Ska till tandläkaren om en stund känner mig hel hispig.
Ha en bra dag
Godmorgon alla!
Här regnar det i dag började redan i går eftermiddag.
Ha en bra dag.
Kram från en trött Solis som ska sova lite mera. 
Godmorgon
Verkar som om vi är flera som är lite extra trötta idag. Vissa morgnar är värre än andra. Men för mig är det sista arbetsdagen denna veckan, och det underlättar ju
#4 Hoppas de blir ett snabbt smärtfritt besök hos tandläkaren!!
Sköt om er idag
Zabelle
#2 Så gjorde vår första hund medan han var valp och innan han kom till oss. Ett litet navlebråck utan besvär hade han också och så var han så otroligt busigt glad. Det blir nog en toppenvalp av den där lilla piparen 
Vilken av valparna var det?
Tjusig bild Cristine och samt resten av gängets bilder *ler*
/Morsning från Spanaren
Godmorgon, det är gäsp här också. Det var svårt att somna i går kväll. Kroppen var pigg, så dumt att vara det när det är läggdags 
Nu till jobbet och ikväll ska vi gå ut och umgås lite, vi som jobbar i samma arbetslag, trevligt 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron kära LK:are!
Hoppas allt är bra med er! Jag har inte varit inne här på ett tag nu pga olika anledningar, men vill ändå att ni ska veta att ni finns i mitt hjärta,always!
Tusen varma Kramar: Mammi
#10 Mammi var roligt att se dig för jag tänkte på dig i går för jag hade inte sett dig på länge här ute.
Hoppas att din förkylning är bättre.
Ha en bra dag Kram Solis. 
God morgon igen.
Här är det också regnigt men när jag ser upp mot himlen så verkar det var finväder bara en liten bit härifrån mot väster så kanske fram på dan….
Roligt att se er allihopa!
Önskar er en bra dag. 
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Har varit iväg och lämnat yngste sonen i skolan. Det är deras första dag på terminen. Jag tror vi har den senast skolstarten i hela landet. Jag trodde att han var stor nu och inte ville ha mig med upp till kapprummet, men oj vad ledsen han blev när jag sa att jag skulle säga hejdå på skolgården. Så det var bara att knata med upp 
Önskar er alla en bra dag!
/Tilja
Med ljus och kärlek... Tina

#14 Min son börjar först på måndag… men han går iofs andra året på gymnasiet men ändå. Tycker att det är väldigt sent!
Här är det disigt men ser ut att bli fint sen. Ska kravla mig ut och gå en sväng innan jag sätter igång och gör glass till lördagens lilla minitillställning här. Har precis fått morgonens första kaffekopp 
Ha en bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Nu är min arbetsdag snart slut och jag ska gå hem och "hålla helg" i 3 dagar. Hoppas detta underbara väder håller i sig över helgen.
Önskar er alla en härlig avslutning på veckan 
Zabelle
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Liten länk om en klätrande hund???
Lena.P är jag i verkliga livet.